fomox Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei... Er det noen som har en 7-days trial key å gi meg? Pm den til meg i såfall. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hei...Er det noen som har en 7-days trial key å gi meg? Pm den til meg i såfall. dessverre er det ikke mulig å gi denne, siden vi får har ikke fått tilgang på denne "buddy keyen" ennå. Har også dessverre lovt dette til en kamerat. Lenke til kommentar
NaU.ScRuCkY Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 "The buddy key program will open as soon as server capacity allows. Please check back later." Lenke til kommentar
tormi Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hei...Er det noen som har en 7-days trial key å gi meg? Pm den til meg i såfall. dessverre er det ikke mulig å gi denne, siden vi får har ikke fått tilgang på denne "buddy keyen" ennå. Har også dessverre lovt dette til en kamerat. Jeg vil tilby min regner jeg med når dette blir tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå