Fumler Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hallo. Har bestemt meg for å bestille et par nye deler til PC-en. Lurer da på om alt passer og om det er et godt valg for pengene. http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...94-F027CB440C29 Kjøpte et lite brukt XFX GeForce 8800GTS 650M 512MB Alpha Dog Edition av en kompis for 1600,- Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Om du ikke har planer om sli, kjøp intel brikkesett f.eks Intel P35. (Gigabyte DS3/DS4, Abit IP35 pro) Om hovedaktiviteten er spill vil Intel E8400/Xeon 3110 være bedre valg. Er vel noen av de beste DDR2 minnebrikkene på markedet OC messig. Var ikke akkurat billigsalg på det skjermkortet. Du får 880 GTS 512 billigere ny. Lenke til kommentar
Fumler Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Takk skal du ha, bytta ut prossessoren, men tror jeg beholder hovedkortet som det er, tenker jeg kommer til å kjøre sli senere en gang. Men tok en slik Crucial RAM test på komplett.no (som anbefaler ram utifra hovedkort osv). Der stod ikke RAMen jeg hadde valgt på lista, vil det si at RAM'en + hovedkortet ikke passer, eller? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Alltids greit å ha muligheten, det viser seg da ofte i praksis å være unødvendig. Når Nvidia kortene på toppen av det hele er litt trøbblete ville jeg revurdert. Brikkene skal passe på hovedkortet, men det er dessverre ingen garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå