killme666 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Er dette noe å investere i eller er det bare ræl? Noen som har erfaringer med denne LCD'n? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333309 Billig er den hvertfall Skal brukes til vanlig kabel tv, ps3, og data Takker for svar Endret 23. mai 2008 av killme666 Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Uten å kunne skryte på meg for mye erfaring innenfor dette feltet må jeg si at nevnte TV ikke var tilfredstillende for meg. Noe grøtete på mørke bilder, samt mangel på pixelmapping i full-hd. Kjøpte den for samme pris men ble returnert denne uken. Lenke til kommentar
killme666 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Uten å kunne skryte på meg for mye erfaring innenfor dette feltet må jeg si at nevnte TV ikke var tilfredstillende for meg. Noe grøtete på mørke bilder, samt mangel på pixelmapping i full-hd. Kjøpte den for samme pris men ble returnert denne uken. Bare så at den fikk ganske bra review på Cnet http://reviews.cnet.co.uk/televisions/0,39...49290215,00.htm Testa du den med hd filmer eller bare DVD? Med pc eller ps3? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Noe grøtete på mørke bilder, samt mangel på pixelmapping i full-hd. Mange på pixelmapping? Dette må da være feil. Alle m86 skjermene til Samsung har da pixelmapping.. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Noe grøtete på mørke bilder, samt mangel på pixelmapping i full-hd. Mange på pixelmapping? Dette må da være feil. Alle m86 skjermene til Samsung har da pixelmapping.. M86-87 serien er også full av buggs! Den skal vel i prinsippet ha pixelmapping, men det er ikke alltid den funker. Samsung har rettet på noen av feilene tv-en har med software oppdateringer osv. Allikevel tror jeg ikke de har luket ut alt. Nå leser jeg at deres nye serie har en del problemer. Samsung har ikke vært heldige med sine siste serier gitt. De har ikke verdens beste kundeservice heller. Når det gjelder Samsung M86-87 så lønner det seg å sjekke hvilken firmware den har. Hvis den er fra før mai 2007 så ligg unna. Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Noe grøtete på mørke bilder, samt mangel på pixelmapping i full-hd. Mange på pixelmapping? Dette må da være feil. Alle m86 skjermene til Samsung har da pixelmapping.. Via VGA eller HDMI? Testet med DVI-HDMI og var langt ifra pixelmapping der. Støtter VGA FullHD? Jeg er som nevnt ikke altfor god på feltet enda. Killme: Testet TVen med PC og PS3. Lenke til kommentar
Dezzorex Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Noe grøtete på mørke bilder, samt mangel på pixelmapping i full-hd. Mange på pixelmapping? Dette må da være feil. Alle m86 skjermene til Samsung har da pixelmapping.. Via VGA eller HDMI? Testet med DVI-HDMI og var langt ifra pixelmapping der. Støtter VGA FullHD? Jeg er som nevnt ikke altfor god på feltet enda. Killme: Testet TVen med PC og PS3. Har lest en del om M86 tvene og de har pixelmapping, men du må bruke/aktivere "Just Scan". På vanlig 16:9 vil du ellers ikke få pixelmapping. Endret 24. mai 2008 av 2b@d Lenke til kommentar
killme666 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Noe grøtete på mørke bilder, samt mangel på pixelmapping i full-hd. Mange på pixelmapping? Dette må da være feil. Alle m86 skjermene til Samsung har da pixelmapping.. Via VGA eller HDMI? Testet med DVI-HDMI og var langt ifra pixelmapping der. Støtter VGA FullHD? Jeg er som nevnt ikke altfor god på feltet enda. Killme: Testet TVen med PC og PS3. Er du fornøyd med TV'n? Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Når jeg svarer med erfaringer til hjelp for deg kan du nå i hvert fall lese ordentlig gjennom det jeg skriver. Som skrevet over, jeg var ikke fornøyd og har returnert TVen. Blir 47LG6000 på meg:) 2b@d: Okay, leit jeg ikke oppdaget det da så jeg kunne fått testet det ordentlig. Menysystemet var uansett ikke det mest logiske jeg har vært borti. Lenke til kommentar
killme666 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Når jeg svarer med erfaringer til hjelp for deg kan du nå i hvert fall lese ordentlig gjennom det jeg skriver. Som skrevet over, jeg var ikke fornøyd og har returnert TVen. Blir 47LG6000 på meg:) 2b@d: Okay, leit jeg ikke oppdaget det da så jeg kunne fått testet det ordentlig. Menysystemet var uansett ikke det mest logiske jeg har vært borti. Beklager gikk litt fort i skrivinga.... takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå