pukki Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hva er forskjellen? Vet at middels bredt grep er et grep mellom smalbenk og vanlig benkpress.. men hva er da et medium grep? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Medium er engelsk for middels. Go figure. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Medium benk og Middels er akkuart det samme Lenke til kommentar
pukki Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Medium er engelsk for middels. Go figure. takk til deg din sure sokk. Lenke til kommentar
pukki Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Grunnen til at jeg spør er dette programmet, som behandler medium og middels grep som to forskjellige øvelser. http://www.treningsforum.no/article/progra...ressprogram.xls Endret 27. mai 2008 av pukki Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 så ikke så veldig tydlig over programmet, men som jeg ser det så har man jo ikke både middels og medium likt hvis du skjønner hva jeg mener.? så regner med at det er det samme Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Medium er engelsk for middels. Go figure. takk til deg din sure sokk. Sur? Jeg påpekte bare at det ikke er noen forskjell, og det var jo akkurat det du spurte om. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Mønsteret som går igjen er jo repeterende med: Dag 1: Smalbenk eller skråbenk Dag 2: Vanlig benk Dag 3: Middels eller medium grep Tror nok han som har skrevet programmet bare har glemt hva slags ord han har brukt av og til, og skrevet litt feil på dag 3. Lenke til kommentar
pukki Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) oki... takker og bukker til alle sammen nytt spørsmål, Hva er forskjellen på smalbenk og benk med medium grep? Endret 28. mai 2008 av pukki Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Medium er en mellomting mellom vanlig og smal, smalbenk er en øvelse som egentlig skal ta mest på triceps, når jeg tar smal så pleier jeg å ha hendene paralellt med skuldrene.. Lenke til kommentar
pukki Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Medium er en mellomting mellom vanlig og smal, smalbenk er en øvelse som egentlig skal ta mest på triceps, når jeg tar smal så pleier jeg å ha hendene paralellt med skuldrene.. Sweet. Smalbenk i dag. Trent et vanlig benkprogram i et år nå. Gleder oss til å gjøre noe annet. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hehe, har trent noe ala det programmet du henviste til, er en stund siden nå, men synts det jeg var på var helt knall. gikk mye opp i styrke, har somsagt ikke sett så altfor nøye på ditt, men så at det var TF sitt og de har somregel orden på sysakene sine forøvrig synts jeg ikke smalbenk tar så mye på triceps, men er fin variasjon fra vanlig benkpress, kan fort stagnere ved og ha en øvelse man gjentar så og si hver treningsdag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå