Simen1 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nå har de begynt å avsløre forskjellene på hovedkortene. Her er spesifikasjonene på 8 av de 11 P45-kortene: Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) dessverre så finnes det ikke mye om Extreme versjonen. Utifra det jeg har lest så skal extreme versjonene komme klargjort for vannkjøling men fungerer fint som de er. Edit : Wtf, quoten ble litt syk her... Endret 6. juni 2008 av Malvado Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Har sittet og sett på disse kortene nå. Det morsomme er at i norske priser så er DS4 versjonen billigere enn nesten alle DS3 versjonene. Den skal jo i teorien være bedre rustet for klokking. Jeg gir blanke i 2x ethernet eller 2x pcie16 eller lydchippen, så jeg leter bare etter det beste alternativet for klokking. Det ville faktisk være en fordel å slippe å måtte slippe å installere driver for ekstra lan eller ha en pcie16 port jeg ikke bruker... Isåfall er den nedstrippede DS3L veldig fristende. Men DS4 virker jo som det beste alternativet, uten at jeg helt vet hva som gjør det fortjent til 4-tallet. Endret 24. juni 2008 av mad_arab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå