Nidhogg Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 javel. Skull den være morsom? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hmm har vi ikke en humor-tråd som man kan poste slikt i, eller en hel avdeling til å poste humor i. Hva vet jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hmm har vi ikke en humor-tråd som man kan poste slikt i, eller en hel avdeling til å poste humor i. Hva vet jeg Jo vi har det og det er ALT for mange nå som desverre poster humor-ting i Søppel. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 skjønte'n ikke jeg iallefall :-? Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 den er ikke morsom før kl er 4 på natta og du har en heftig latterkrampe og noen slikker fløte fra navlen din og klipper tåneglene dine Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Skal si at det er mangen som syter, ikke svar da om den ikke var morsom. Please ikke flere slike svar, er mektig leie av å lese slike kommentarer :wink: B|Real og DjSlayer var de eneste som svarte normalt Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 hvis dette var en humor thread så post den i humor neste gang. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 hvis dette var en humor thread så post den i humor neste gang.Lol dette siert det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå