Alinoe Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Holder faktisk på med wheel of time nå, og er til de grader ateist. Syns egentlig det virker som om religiøse har mer problemer med fantasy (les: det okkulte) enn det ateister har. Dersom noen ateister syns fantasy er tull har det ingenting med ateisme å gjøre, kun personlig smak. Jeg er ateist, og jeg syns cricketreglene er noe forbanna tull. Sammenheng? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Var det ikke paven som har forbudt sine "svin", sauer, flokk eller hva han enn kaller sine tilhengere, å lese harry potter Det moret meg, for han har helt sikkert ikke lest den selv.. ... Da kunne han vel ikke likegått si at andre ikke kunne lese det, kunne han vel? Selv ser jeg ingen grunn til å ikke lese sci-fi som ringenes herre, den nevnte Potter eller bibelen, alt etter hvem smak du har i sjangeren. Bøker og film er for meg en liten virkelighets flukt, intet mer og da er det vel greit å lese litt annet enn sakprosa, er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå