Tokra Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 I forbindelse med dagens AoC lansering valgte jeg å oppdatere min Windows Vista til Service pack 1. Selv installasjonprosessen gikk greit frem til at jeg skulle restarte. Som vanlig kommer disse "Installerer oppdateringspakke" når maskinen slåss på. Nå har den kommet til "Trinn 3 av 3" hvor den har stått i nesten en halv time. På tross av dette står det bare "0 % fullført". Har installeringen stoppet opp eller er dette naturlig? "Installerer oppdateringspakke: Trinn 3 av 3 - 0 % fullført. Ikke slå av datamaskinen" Er dette bare en feil i installeringen, eller har installasjonen virkelig stoppet opp? I tillegg står det "ikke slå av datamaskinen" så jeg tørr ikke ta en restart. Noen andre her som har installert SP1 som kan fortelle meg omtrentlig hvor lenge installasjonen av trinn 3 tok? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ja, den tok laaang tid her også - jeg fant på noe annet å gjøre, så husker ikke. Kanskje det også har med hdd-volum og andre systemressurser å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå