Gå til innhold

[LØST] Pakketull fra PCutstyr.no

Anbefalte innlegg

Har bestilt et skjermkort hos dem. Det var på lager da jeg bestilte, men ikke nå lengre. Når jeg kjører pakkespor får jeg opp:

20.05.08 13.51 INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING 1617 FREDRIKSTAD

PCutstyr hevder den er sendt og skylder på feil, mens posten hevder det motsatte. Kan det være at PCutstyr har bundet meg opp mot skjermkortet som kommer på lager den 30.?

Ganske frustrerende, for nå vet jeg ikke om jeg heller skal bestille en annen plass eller vente og se om det dukker opp. Noen som har opplevd dette og kan gi noen tips?

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

ha det der er ingenting. fikk sendingsbekreftelse fra CDON med sporingsnummer fredag 16. mai. I går først dukket den opp på pakkesporinga som innlevert. er en mobil, bestilte samtidig siliconskin fra KINA ca 5 min etter jeg bestilte selve mobilen, og veska kom fram i dag mens mobilen enda lar vente på seg. er noe fundamentalt galt når det går lenger tid fra norge enn kina

Lenke til kommentar

Bestilte ny PC for 9000 hos PCUtstyr, men de greide å rote den vekk. Posten sa de ikke hadde sett den, PCUtstyr sa de hadde levert den inn.

Jeg dret i hele greien, for jeg hadde bestilt det i postoppkrav, så jeg bestilte bare rukkelet en gang til.

Den første PCen kom aldri..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...