WarpX Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Har bestilt et skjermkort hos dem. Det var på lager da jeg bestilte, men ikke nå lengre. Når jeg kjører pakkespor får jeg opp: 20.05.08 13.51 INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING 1617 FREDRIKSTAD PCutstyr hevder den er sendt og skylder på feil, mens posten hevder det motsatte. Kan det være at PCutstyr har bundet meg opp mot skjermkortet som kommer på lager den 30.? Ganske frustrerende, for nå vet jeg ikke om jeg heller skal bestille en annen plass eller vente og se om det dukker opp. Noen som har opplevd dette og kan gi noen tips? Endret 23. mai 2008 av WarpX Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Kan jo være at Posten har glemt å scanne pakken din ved mottak, eller at pakken din ligger godt gjemt på et lager et sted... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Ok ser ut til at den er registrert nå. 23.05.08 16.04 INNLEVERT POSTTERMINAL 1714 SARPSBORG Mannen på kundeservice sa at den var sendt den 20. Så hvem det er sin feil er egentlig ikke godt å vite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 ha det der er ingenting. fikk sendingsbekreftelse fra CDON med sporingsnummer fredag 16. mai. I går først dukket den opp på pakkesporinga som innlevert. er en mobil, bestilte samtidig siliconskin fra KINA ca 5 min etter jeg bestilte selve mobilen, og veska kom fram i dag mens mobilen enda lar vente på seg. er noe fundamentalt galt når det går lenger tid fra norge enn kina Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Bestilte ny PC for 9000 hos PCUtstyr, men de greide å rote den vekk. Posten sa de ikke hadde sett den, PCUtstyr sa de hadde levert den inn. Jeg dret i hele greien, for jeg hadde bestilt det i postoppkrav, så jeg bestilte bare rukkelet en gang til. Den første PCen kom aldri.. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er sånn Posten oppgradere sin maskinpark altså... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ja, de sitter vel på pauserommet og spiller Crysis for full musikk. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Såvidt jeg veit får Pcutstyr alt de kjøper fra Norek, så det er vel norek som står for utsendelse, trives best med å hente varene jeg bestiller hos pcutstyr 2 dager etter i fredrikstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå