wo0ly Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 La ikke merke til problemet, ligger på 3128 nå. ESET er flinke til å komme med kjappe fikser når noe ikke går som det skal. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Stygg feil... Jeg lurte på hva som var galt med Heroes 5-filen min siden den anklagde den for å være virus Men men, det var visst bare en feil Jeg blir bekymret av sånt! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ser ikke helt poenget i å lage en egen artikkel for dette. Nod oppdateres nesten hver eneste dag, og min står allerede på 3127. Men men. Hvis du leser de andre postene i denne tråden, så ser du at det var veldig fint at det ble laget en artikkel om dette. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Feilen berører ikke Mac, Linux og andre *nix-baserte OS'er. Meg bekjent er ikke dette produktet lansert for andre plattformer enn Windows. Så hva var egentlig grunen til at du skulle komme med det oppgulpet? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Feilen berører ikke Mac, Linux og andre *nix-baserte OS'er. Meg bekjent er ikke dette produktet lansert for andre plattformer enn Windows. Så hva var egentlig grunen til at du skulle komme med det oppgulpet? å? Blant annet... http://www.eset.com/products/gateway.php Other NOD32 products finner du mere. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 mkay. Dette var nytt for meg. Får vel beklage da Lenke til kommentar
Sigurd26 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Gjelder dette for ESET Smart Security ?? Ja det berørte ESET Smart Security... Pcen min slo seg helt vrang og ble ubrukelig og jeg kjører (kjørte) Smart Security. Endte med at jeg formaterte hele pcen og droppet å installere det igjen (har hatt en del andre feil også) Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) opplevde denne feilen i går.. vista at dama hadde vært på maskinen min og når eg kom hjem sto det melding om virus.. så hun fikk huden full i går! ooooopppppppppsssssssss! Hvem orker i det heletatt å gi kjeft til dama hvis hun har fått virus på maskina? Er man litt geek så fikser man det lett Uansett så har jeg faktisk ikke lagt merke til dette, virker som om de var kjappe med å fikse feilen (kjører 3128 nå) Endret 25. mai 2008 av Gordion Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Feilen berører ikke Mac, Linux og andre *nix-baserte OS'er. Who cares? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Maskinen min på jobb har enda ikke blitt bra etter den oppdateringen ser jeg. Greit nok at maskinen hadde hengt seg natt til fredag, som jeg nevnte tidligere i tråden, men den hadde også hengt seg over helgen. Når jeg restartet nå, så hengte den seg igjen, og den var utrolig treg en god stund etter min andre restart før den ble grei. Det blir vel å reinstallere NOD om den henger opp maskinen min til i morgen også. Redigert: Jeg trengte vist ikke å vente så lenge. Plutselig hang alt igjen, og eneste utvei var en hard restart. Endret 26. mai 2008 av Steina Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 min har i allefall blitt bra nå.. det er ikke gøy med flere timers vask vist man har fått virus og skulle det gå så langt at man må formatere vil flere dagsverk gå tapt. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hm, har oppdateringene "tilbakevirkende" kraft? Jeg fikk en voldsomt treig laptop her om dagen, uten helt å forstå hvorfor, og problemet er der fortsatt. Signaturen på min NOD base er 3170 eller noe rundt der, og jeg fant ingen av filene det var snakk om å slette.... Noen formening om hva dette kan være for tullball ? :S Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du kan godt prøve å reinstallere NOD, da jeg mener at det hjelp meg iallfall da problemet ikke forsvant. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Du kan godt prøve å reinstallere NOD, da jeg mener at det hjelp meg iallfall da problemet ikke forsvant. dude oppdatering* hehe men men trur dette var på pcer med Adoble only jeg har ikke hatt noe problem og jeg har ingen adobe programer Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 dude oppdatering* hehe Du har ikke lest noe av det jeg har skrevet, har du vel? Maskinen ble aldri bra igjen etter den oppdateringen. Altså, det hjelp lite med nye oppdaterer etter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå