abene Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det er oppdaget en alvorlig feil i oppdatering for NOD32 antvirus. Les mer Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 den prøvde å slette brannmur-programmet mitt, jeg bruker brannmuren fra comodo, syntes det var litt merkelig ja, nå vet jeg årsaken Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Feilen berører ikke Mac, Linux og andre *nix-baserte OS'er. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 opplevde denne feilen i går.. vista at dama hadde vært på maskinen min og når eg kom hjem sto det melding om virus.. så hun fikk huden full i går! ooooopppppppppsssssssss! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Jeg fikk opp melding om at Adobe Reader 8 kanskje var et virus i går. I dag hadde maskinen hengt seg, og den hengte seg enda en gang etter omstart. FinFin artikkel. Nå vet jeg årsaken. Edit: Jeg har foresten oppdatering 3125 nå ser jeg. Det beviser jo bare hvor flinke de er til å komme med oppdateringer. Endret 23. mai 2008 av Steina Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Sitter nå med 3125 og har ikke opplevd noen problemer de siste dagene. Lenke til kommentar
Yoshi187 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Haha Har hatt problemer med pcn siden igår pga dette. Prøvd systemgjennoppretting flere ganger og uinstallere forskjellige drivere. Var på vei å ty til formatering før jeg leste denne artikkelen Lenke til kommentar
NubiexD Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 haha, den oppdaget BF2.exe og Ventrilo som virus, begynte neste å lure på om jeg hadde fått et virus som kopierte seg over alle .exe filer.. var like før jeg fikk anfall. xD Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Får ingen nyere enn 2888 her. Eset har sikkert vært flinke å fjerna oppdateringen. Hadde dette vært Norton/Norman hadde den lugget ute i flere år før noen la merke til det Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 derfor pcen min har hengt seg Lenke til kommentar
wiak Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 adobe burde være badware da alså de messer med MBR og ja ALLE antivirus har hatt false postiv, ikke noe nytt Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Slet selv med det der i går... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg har 3125 - har oppdatering satt til automatisk. Lenke til kommentar
NyMaskin Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Vær klar over at du gjør dette på egen risiko. Hardware.no fraskriver seg alt ansvar i tilfelle det skulle oppstå problemer etter sletting av filene. Nææææh? Hva med å få dette som en del av avtalen når man blir medlem av hardware.no og ikke skremme folk med ting som antageligvis er funnet på lifehacker.com. Ingen av de store sidene som har denne advarselen. adobe burde være badware daalså de messer med MBR og ja ALLE antivirus har hatt false postiv, ikke noe nytt Ikke i det hele tatt. Se bare på hvor mange ganger spybot er "oppdaget" som "virus". Tror nok at de sikter inn på ett miljø hvor folk er dumme nok til å kjøpe programmer. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 adobe burde være badware daalså de messer med MBR Bevis på det? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Akkurat, så det var difor eg plutseleg fekk beskjed om at Neverwinter Nights 2 var eit virus... Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Gjelder dette for ESET Smart Security ?? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 OT: For de som bruker Adobe Reader kan jeg varmt anbefale Foxit Reader - en mye enklere og raskere PDF-leser. Gratis er den også! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ser ikke helt poenget i å lage en egen artikkel for dette. Nod oppdateres nesten hver eneste dag, og min står allerede på 3127. Men men. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) opplevde denne feilen i går.. vista at dama hadde vært på maskinen min og når eg kom hjem sto det melding om virus.. så hun fikk huden full i går! ooooopppppppppsssssssss! Hahaha! Får be ho fint om unnskyldning no... :!: Omtrent det der skjedde med meg og ein gong... Eg hadde eit antivirusprogram (som forresten var heilt på trynet... ) på ein gammal data som hengte seg opp heile tida. (Huskar ikkje eingong kva programmet heitte... Det er ganske lenge sidan no.) Og ein gong søstera mi skulle sjekke mailen sin kom det opp ei melding om virus. Og eg kjefta og banna og kom alle slags truslar til ho. Dagen etter la eg merke til den egentlige feilen, men eg har aldri sagt det til ho Endret 23. mai 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå