EinarEriksen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 LGs nye designmobil har både stor trykkskjerm og et vanlig tastatur. Les mer Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ah... Bra anmeldelse Hadde bestemt for meg denne helt til jeg leste at MP3-spilleren ikke var noe særlig. Bruker mobilen som mp3-spiller, så det var litt leit. Jeg bryr meg fint lite om E-post og nettleser... Den er lilevel fortsatt aktuell siden jeg har vendt meg til en uggen Walkman-mobil som mp3-spiller. Da skulle det meste være mulig Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Kenny: Ikke wifi på denne nei. --- 1. Er nettleseren veldig forskjellig fra KU990? Den fikk mye skryt av dere. 2. Finnes klokke/kalender/notatfunksjon i hvilemodus til KU990? 3. Håper dere innvesterer i et nytt kamerastativ til neste test Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jo mer jeg ser på den jo gladere blir jeg, den er pen... Også har den både taster og trykkfølsom skjerm. Kan det bli bedre... Gråter likevel mer og mer når jeg tenker på at mp3-spilleren failer. Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Hm, jeg ser på å kjøpe ny telefon, og må si denne frister. Ser cdon har den til like over 2800,- Edit: Jeg prøver å finne info angående det å skrive sms på skjermen, og evt kunne skrive sms med qwert onscreen tastatur i landskap modus, noen info om dette? Endret 28. mai 2008 av lain Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg lurer på det samme som lain.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg