Perazzi Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Broren min spurte meg om noe i går angående MSN. Mange skriver en personlig melding som vises etter kontaktens navn. Noen ganger ser han ikke meldingen til vedkommende, det står bare - -, mens andre ganger så ser han den. Noen som har en logisk forklaring? Endret 23. mai 2008 av iggipop Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er det feks en person som har ' - - ' eller alle i listen? For det mest logiske virker jo bare som om en person har skrevet inn ' - ' som personlig melding. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Blir sånn på et par av mine kontakter også av og til. Hvis han åpner et samtalevindu med kontakten ser han hva den personlige meldingen egentlig er... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå