Gå til innhold

Problemer med oppløsning i cs

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nytt skjermkort idag, ASUS en96000GT.

vis jeg fks har 1024 * 1280 i windows og skal kjøre 800*600 i cs, så får jeg bare opp et vindu.. og vis jeg skal ha hel skjerm i cs liksom, så må jeg ha 800*600 i windows også..

noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cs er noe dritt. Jeg husker det plutselig forsvant av seg selv også. Prøv nå å last ned ny oppdatert driver til skjermkortet. avinstaller og reinstaller driveren. :) Du kan forsovet gjøre det samme med steam.

Endret av snik1
Lenke til kommentar
ja, fikk det til nå. Måtte bare sette ned til -freq 85 i launch, kjørte -freq 100 før. Hvorfor funker det ikke nå? det skjermkortet jeg har nå er jo mye bedere enn det forrige.

Som sagt, cs er meget uforutsigbart. Men har du en LCD skjerm?!Gamle var CRT? Den støtter sikkert ikke 100Hz på 800x600. Refreshraten er vanligvis 85Hz på den oppløsningen mener jeg. På min gamle CRT skjerm klarte jeg å overstyre fra 85 til 100hz. 17"

Endret av snik1
Lenke til kommentar
ja, fikk det til nå. Måtte bare sette ned til -freq 85 i launch, kjørte -freq 100 før. Hvorfor funker det ikke nå? det skjermkortet jeg har nå er jo mye bedere enn det forrige.

Som sagt, cs er meget uforutsigbart. Men har du en LCD skjerm?!Gamle var CRT? Den støtter sikkert ikke 100Hz på 800x600. Refreshraten er vanligvis 85Hz på den oppløsningen mener jeg. På min gamle CRT skjerm klarte jeg å overstyre fra 85 til 100hz. 17"

har en gammel hp pavilion 17" crt. Har alltid funket og kjøre 100hz i cs, men funker ikke nå :\ funker vis jeg kjører 800*600 og 100hz i windows, men vis jeg kjører 1024*760 85hz i windows må jeg også kjøre 85hz i cs.

Lenke til kommentar

Ok, du kan prøve å installere skjermkortdriver på nytt. Hvis ikke det funker, anbefaler jeg deg å ta turen innom quakenet på mIRC. Det finnes sikkert nok av folk som har samme problem.

Jeg regner med at du er kjent på mIRC, om du er en seriøs gamer :D

Jeg gama 24/7 før, har slått halve NoA i CB. Sendte til og med en demo til xione pga whiningen hans :D Han svarte aldri tilbake på demoen min. *stolt* :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...