Vetlite Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei WinXp, Ie 7.0 Får denne feilmeldingen omtrent vær gang jeg lukker ned Iexplorer. Har også problemer med en fatal feil i Java. Har da avinnstalert og innstalert Java på nytt. Jeg lurer på om det kan være noe der? Noen som kan hjelpe, ønsker ikke å reinnstalere Xp Finnes det noen programmmer som sjekker ødelagte filer på pcen? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Feilen kommer av at programmet har skrevet noe til feil minneområde. Ingen filer er skadet. Det er fullt mulig det er en Java plugin som skaper feilen. Usikker på hvordan du kan fikse feilen. Du kan prøve å nullstille IE7 (internettalternativer -> avansert -> nullstill (nederst)). Sjekk også om du har siste oppdateringen til både IE7 og Java. Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Takker for svar, mye er prøvd her men ting hjelper ikke. Mulig jeg må ta en reinnstal her Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Du kan prøve å avinstallere IE7 og gå over til IE6. For så å oppgradere igjen. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Her kan du bruke Process monitor Kort intro. 3 ikon opp til høyere<registry-fil-process> Trykk dem inn. Ctlr+x(clear) Gjør klart så du kan avslutte IE. Trykk inn fil-ikon(lag feilen) Stopp med ctrl+e(gå imellom loggen og finn ut hva IE stopper mot) Samme med prosess med alle 3 funksjoner. I IE kan du aktivere eller deaktivere tillegg. Verktøy->administrer tillegg-> Det kan også være noe utenforliggene. Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Takker, skal prøve ut programmet når jeg har fått maskinen opp og gå. Ble bare kluss med SP3, så da måtte jeg bare reinnstalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå