hyllimorph Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg har problemer med å få til Line2/mic2 inngangen i WinXP. Prøvde først å installere originaldriverne som følgte med enheten. Dvs en komplett pakke med de nyeste driverne, samt audio hq, minidisc center, osv.... Fjernkontrollen og hodetelefonutgangen fungerer utmerket med disse driverne, men jeg får ikke lyd fra gitaren, som er koplet i line2/mic2 inngangen. For øyblikket kjører jeg med en mix av eldre drivere og nyere audio hq. Alt fungerer, bortsett fra fjernkontrollen, i tillegg til at disse driverne har langt færre EAX presets, noe jeg bruker til å legge effekter på gitaren. Mic jumperen er på og alle kabler på Live Drive IR er tilkoplet riktig i begge ender. Hovedproblem: jeg vil få alt til å fungere med de nyeste driverne, og den nyeste software pakken (audio HQ ++) Hardware: Soundblaster Live! Player 5.1 Live! Drive IR Noen som kjenner til dette? Lenke til kommentar
hyllimorph Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 INGEN SOM VEIT NOE SOM HELST OM DETTE??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå