SiR0 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Vi bidrar til Amnesty Internationals arbeid med økonomisk støtte og markedsføring. Les mer Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Veldig bra. Frihet og demokrati for verden! Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja men ytringsfrihet støtter de ikke! "Jeg fikk nettopp en e-post fra Edda Media, der det kommer frem at jeg ikke lenger har adgang til å sende og motta PM-er fra brukerne på Diskusjon.no." Dette gjelder Gamer.no og om man vil beholde brukernavnet sitt på den nye forumet. Jeg tror faktisk jeg går såpass drastisk til at jeg sier screw you edda Im going home(Gamers nye forum). Eneste som er synd er at Hw.no fortsatt er medlem av Fetta media men går de over så erre long gone diskusjon og lykke til med massiv befolkningsflytting ala Blink til Nettby;) Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Neimen , et siste forsøk på å framstå troverdig etter at gamer.no ble skilt fra edda? Gir en lang faen i pengestøtten dere gir til amnesty. ledelsen er fortsatt like bitter sweet Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Les datoen, nyheita er frå mai i fjor. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 lol eid der ja Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Flott bidrag. Jeg har støttet aksjonen for Truong Quoc Huy, men blir forbannet om jeg som takk for dette blir spammet med e-post fra Amnesty International i fremtiden. Endret 13. mars 2009 av lurerpaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå