Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av RAM

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg skulle oppdatere laptopen med litt minn slik at den i det minste fungerer til srufing og epost-lesing. Men problemet mitt er at det finnes alt for mye å velge i der ute når det kommer til ram, og jeg skjønner ikke helt hva jeg skal ha...

I spesifikasjonen på pc-en står følgende:

Memory

Installed RAM: 256 MB

RAM Technology: DDR SDRAM

Max Supported RAM: 2048 MB

RAM Speed: 266 MHz

Installed Cache Memory: 512 KB

Har vært inne å sett på Komplett, men jeg skjønner ikke så mye av det. Er det noen som kan hjelpe meg? Hvilken type ram tenger jeg?

Kan jeg sette inn en 512mb brikke sammen med den på 256?

Laptopen er denne: Siemens Amilo Pro V2000

Takknemlig for all hjelp.

Endret av perottol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da går du på Komplett.no, velger minne i venstre meny. Da får du tilgang til en minnekonfigurator hvor du først velger leverandør/produsent (Fujitsu-Siemens), der etter produkttype (Amilo P mener jeg er det samme som Pro).

Ja da skal du kunne finne rette maskina og få anbefalt rett minne.

En annen enkel måte, som trolig tar langt mindre tid enn å vente på at noen svarer her, med risiko for feil svar er å sende en epost eller å ringe (ikke minst det siste). Ja de fleste nettbutikker tar telefonen, nettopp for å svare på slike spørsmål.

Beklager at jeg virker litt "striks" og "småirritert", det har intet med trådstarter å gjøre, men bare at enkelte problemer er bedre å løse på andre steder enn her (raskere også).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...