Orjanp Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Skal ha nye sommerdekk til min Alfa Romeo 156. Har fått tilbud på dekk fra Megahjul i Tromsø. Roadstone N7000 94W. 205/55-16. Totalt 3.618.- ferdig balansert på felg. Noen som har erfaringer med nevnte dekk? Noen som har alternative priser på dekk i Tromsø. Skal kun monteres på felg, ikke på bilen. Har ikke satt sommerfelgene på bilen ennå. Ørjan... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 AAA kvalitet er ikke så værst men Megahjul er flinke til å pushe dette merket på kjøpere. Har mest sannsyneligvis sammenheng med profitt. Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 roadstone er søppel. farlige dekk. kjøp kvalitet Lenke til kommentar
ricmik Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 roadstone er søppel.farlige dekk. kjøp kvalitet Æsj.. nå føler jeg meg lurt.. kjøpte nettopp 4 stk. Roadstone N7000 Jeg har lest litt om at dekk må være E-merket, og at noen mener at disse dekkene ikke er det? Hvordan sjekker jeg det? Jeg hadde egentlig tenkt til å kjøpe noen Bridgestone E300, men det hadde de ikke på lager. Selger mente at Roadstone N7000 var bedre enn E300, og snakket mest om sliteindeks osv.... Trodde Megahjul aka CI-Service var til å stole på jeg? Jeg vil ikke betale mer for noen dekk som er dårligere enn de jeg hadde tenkt til å kjøpe i utgangspunktet.. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Trenger slett ikke være dårlige dekk bare fordi de er billige. Har opplevd billig-billig-dekk med ok mykhetsgrad og god slitasjeevne, problemet er som oftest at to (like) dekk kan være veldig forskjellige. Slit dem med helsa, test dem litt på våte veier for å se om de slepper lett. Bare slik at du vet hvor landet ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå