tacomodo Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Firefoxen min har mistet vindustingen sin hvor du kan dra den rundt, minimere, maksimere osv på toppen. Har rebootet men den er fremdeles borte. Det fungerer ellers fint på andre vinduer. Er det noen som vet hvordan jeg kan få den tilbake? Edit: Ubuntu 8.04 Endret 23. mai 2008 av tacomodo Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Bruker du emerald eller metacity som vindudekorator (tror jeg det heter på norsk )? Er det bare Firefox du har mistet det på? Endret 23. mai 2008 av Ördög Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Hm.. ingen anelse. Bruker den som følger med. Det er kanskje metacity? Edit: Virker som om vinduet er der, det er bare at det er maksimert så mye at den havnet bak panelet på toppen, for skjermen blinker når jeg trykker der. Endret 23. mai 2008 av tacomodo Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Metacity er det som følger med Ubuntu. Hvis det har krasjet så vet jeg dessverre ikke hva du skal gjøre... Men det kan selvsagt være at det er maksimert så mye at det har havnet bak panelet. For meg har det funket og høyreklikke på firefox i vinduvelgeren og klikke på maksimer. Men er det bare i Firefox du har dette problemet eller er det med andre programmer og/eller filutforsker? Lenke til kommentar
sygard Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Du kan flytte et aktive vidu ved å holde inne <Alt> + venstre musknapp. Hvis du tror vinduet har forsvunnet bak panelet. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Du kan flytte et aktive vidu ved å holde inne <Alt> + venstre musknapp. Hvis du tror vinduet har forsvunnet bak panelet. Takker! Den hadde jeg glemt og ville nok fungert om jeg ikke hadde gått inn i about:config først og endret alt med "full" i seg til false og 0 først Endret 23. mai 2008 av tacomodo Lenke til kommentar
sygard Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Du kan flytte et aktive vidu ved å holde inne <Alt> + venstre musknapp. Hvis du tror vinduet har forsvunnet bak panelet. Takker! Den hadde jeg glemt og ville nok fungert om jeg ikke hadde gått inn i about:config først og endret alt med "full" i seg til false og 0 først hehehehe! Hvorfor gjorde du det?? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Du kan flytte et aktive vidu ved å holde inne <Alt> + venstre musknapp. Hvis du tror vinduet har forsvunnet bak panelet. Takker! Den hadde jeg glemt og ville nok fungert om jeg ikke hadde gått inn i about:config først og endret alt med "full" i seg til false og 0 først hehehehe! Hvorfor gjorde du det?? altså det var *fiksen*, ikke det som utgjorde feilen. Tror det var et javaprogram som resiza vinduene til å begynne med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå