mcgroven Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Flere medier kan nå bekrefte at det originale Bioshock kommer til en ny konsoll. Les mer Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Vel, da er det virkelig offisielt. Dette blir garantert kjøp! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Gratulerer. Ville uansett prøvd det før jeg kjøpte det, det er virkelig et spill man enten elsker eller hater. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 er en blanding av førstepersons skytespill, snikespill og rollespill. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Unner PS3 eiere dette, er en historie og et gameplay utenom det vanlige vi får kose oss med i bioshock. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Gratulerer. Ville uansett prøvd det før jeg kjøpte det, det er virkelig et spill man enten elsker eller hater. Jeg har spilt det "en del" (et par timer) på 360. Jeg verken elsket eller hatet det. Jeg liker egentlig ikke dystre spill så godt, men ellers likte jeg det godt. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg elsket det. PS3-eiere, glede dere til et av de mest stemningsfulle og beste spillene som har kommet de siste ti åra. Men av en eller annen grunn føles det litt feil også. Unner alle alt jeg, men bioshock er og blir en x360/PC exclusive ... Jaja. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Men av en eller annen grunn føles det litt feil også. Unner alle alt jeg, men bioshock er og blir en x360/PC exclusive ... Jaja. Hæ? Hvordan kan det være en 360/PC exclusive når det kommer til PS3 i tillegg? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Unner alle alt jeg, men bioshock er og blir en x360/PC exclusive ... Jaja. Begge påstandene dine der er feil. Du unner tydeligvis ikke alle alt og bioshock kommer ikke til å fortsette å være en 360pc eksklusiv Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg elsket det. PS3-eiere, glede dere til et av de mest stemningsfulle og beste spillene som har kommet de siste ti åra. Men av en eller annen grunn føles det litt feil også. Unner alle alt jeg, men bioshock er og blir en x360/PC exclusive ... Jaja. Ingenting varer evig, selv ikke exclusives Lenke til kommentar
Closed Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Kjøp dette spille, dere som har PS3. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Gratulerer. Ville uansett prøvd det før jeg kjøpte det, det er virkelig et spill man enten elsker eller hater. mhm... I hate Men PS3-eiere har absolutt grunn til å glede seg, med tanke på alle som elsker det. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Unner alle alt jeg, men bioshock er og blir en x360/PC exclusive i mitt hode... Jaja. Begge påstandene dine der er feil. Du unner tydeligvis ikke alle alt og bioshock kommer ikke til å fortsette å være en 360pc eksklusiv Redigerte litt for klarhet. Hehe, forstår godt hva du mener, det var en veldig selvmotsigende setning. Men det er bare slik jeg føler det med et par serier, f.eks Final Fantasy er en PS3-serie, og burde ikke komme til 360, Zelda burde ikke komme til noen andre konsoller heller. Det er teit å tenke slik, og helt ulogisk, men det er den ene måten sentimentalitet spiller en rolle i mitt syn på spill, blir irritert av det selv ... Lenke til kommentar
Bloodnick Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Jaja, når sant skal sies så var faktisk de første testversjonene av spillet utviklet til PS3. Kan begrunne dette fordi jeg har en DVD jeg fikk med et PS2magasin som inneholdte en haug med oppkommende PS3 titler. Ironisk nok så var dette for ca. 2 år siden, og tror visningen nevnte noe om "coming soon" Jeg vet ikke hva som skjedde mellom utviklerne og Ps3, om det ble uenigheter eller noe, men vet i alle fall at spillet var ment for PS3 da de begynte å utvikle det Endret 23. mai 2008 av Bloodnick Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg vet ikke hva som skjedde mellom utviklerne og Ps3, om det ble uenigheter eller noe, men vet i alle fall at spillet var ment for PS3 da de begynte å utvikle det Var vel heller MS som ga utgiverne/utviklerne en gigantisk sum med penger for midlertidig ekslusivitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg