M0W0 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Heisann. Etter at jeg fikk laptopen tilbake fra reperasjon, installerte jeg XP og drivere på nytt. Problemet er at maskinen ikke finner lydkortet eller drivere til det. Under Control Panel og Sounds and Audio Devices står det "No Audio Device". I Device Manager ser jeg at jeg mangler drivere til "PCI Device" og "Unknown Device", vist med et gult spørsmålstegn. Audio driveren fra den medfølgende Driver CD-en virker ikke, og heller ikke driveren fra Compal sine egne nedlastingssider. Driveren fra CD-en fungerte første gang da jeg installerte den etter jeg hadde kjøpt maskinen. Jeg lasted ned Sandra Lite 2008 for å finne navnet på lydkortet. dessverre står det at "modulen er ikke kompatibel med din PC" når jeg trykker på Audio Devices under Hardware overview funksjonen. Setter veldig pris på om noen kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
M0W0 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Er det ingen som kan hjelpe ? Er fortsatt uten lyd. Film og spill er ikke HELT det samme uten ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå