Gå til innhold

AoC: Utsolgt i butikk?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Kjøpte mitt eksemplar på Elkjøp i Drammen for 349,- og kjøpte til to kamerater på Lefdal på Gulskogen hvor det koster det samme. Elkjøp var veldig strikte på maks. 1 pr. kunde, mens Lefdal ikke så ut til å ta dette så tungt.

Var i alle fall plenty av eksemplarer igjen på begge steder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har forhåndsbestilt, men får ikke spillet i posten før i morgen... Men jeg er fryktelig keen på å spille i dag. Men hvis jeg kjøper den i butikken, og sender tilbake den jeg får i posten (må betale oppkrav på den) vil jeg da miste preorder bonusen min? Jeg har jo allerede mottat koden...

Lenke til kommentar
Jeg har forhåndsbestilt, men får ikke spillet i posten før i morgen... Men jeg er fryktelig keen på å spille i dag. Men hvis jeg kjøper den i butikken, og sender tilbake den jeg får i posten (må betale oppkrav på den) vil jeg da miste preorder bonusen min? Jeg har jo allerede mottat koden...

Det du kan gjøre er å kjøpe det i butikk i dag, og når du får spillet i posten går du til butikken og bytter inn spillet i en tilgodelapp med den kvitteringen du får i dag ;)

Lenke til kommentar

På KBS i Trondhjem.

De hadde igjen 9 på Game Stop, og de hadde igjen mange på Elkjøp rett ved siden av. Anbefaler Elkjøp viss du er under 18 og får lov av foreldrene. Fikk kjøpt der mot at de snakket med foreldrene mine

Endret av Kalars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...