Skrekkugle Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Noen som har kjøpt seg Conan i butikken i dag? Mye folk? Skal ut snart og skaffe en kopi, men før det lurer jeg på om det ser ut som det er utsolgt? Og er serverne oppe forresten? Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Handla på SpaceWorld i Trondheim idag. Lite kø og masse spill tilgjengelig Ingen CE dog :/ Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Spaceworld på Solsiden i Trondheim har igjen Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Status i Karmøy/Haugesund-området? Skal til Elkjøp Åkra å sjekke snart. Håper ikke alle spillene er lagt av. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Får vell ta meg en titt på Solsiden etter skolen idag Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) jeg har aldri hørt om noe som helst spill hvor vanlig versjon faktisk er utsolgt. Spes ikke i en by med mange butikker. Ting blir stort sett utsolgt når det har vært problemer med produksjonen av ting, og dette har vi ikke hørt noe om når det gjelder Aoc:) Endret 23. mai 2008 av gamer73 Lenke til kommentar
Skrekkugle Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Takk for svar. Da slapper jeg litt mer av Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg skjønner ikke Mamoz, de har Age of Conan for 450. Sikkert ingen bortsett fra desperate folk som kjøper derifra. Sikkert en del igjen der. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Status i Karmøy/Haugesund-området? Skal til Elkjøp Åkra å sjekke snart. Håper ikke alle spillene er lagt av. Vill nok være en del på Elkjøp i Haugesund, dem pleier og få inn en del av store spill. åkra har eg aldri vert^^ Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 hva koster det egentlig normalt i butikk? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Noen som har vært på Siba på Lade ? Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 jeg har aldri hørt om noe som helst spill hvor vanlig versjon faktisk er utsolgt. Spes ikke i en by med mange butikker. Ting blir stort sett utsolgt når det har vært problemer med produksjonen av ting, og dette har vi ikke hørt noe om når det gjelder Aoc:) Jeg har strevd enden av meg for følgende spill som ble utslogt og klin umulig å få tak i.. World Of Warcraft [PC] Assasins Creed [Ps3] Guitar Hero 3 [Ps3] GTA 4 [Ps3] DVS det er alltids spill som blir utslogt og lang ventetid på å få tak i. Jeg har lært leksen min dog, og forhåndsbestillte aoc for leeenge siden:) Ligger på postkontoret og venter på meg nu^_^ Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 jeg har aldri hørt om noe som helst spill hvor vanlig versjon faktisk er utsolgt. Spes ikke i en by med mange butikker. Ting blir stort sett utsolgt når det har vært problemer med produksjonen av ting, og dette har vi ikke hørt noe om når det gjelder Aoc:) Jeg har strevd enden av meg for følgende spill som ble utslogt og klin umulig å få tak i.. World Of Warcraft [PC] Assasins Creed [Ps3] Guitar Hero 3 [Ps3] GTA 4 [Ps3] DVS det er alltids spill som blir utslogt og lang ventetid på å få tak i. Jeg har lært leksen min dog, og forhåndsbestillte aoc for leeenge siden:) Ligger på postkontoret og venter på meg nu^_^ Jeg mente helst PC spill i grunnen, og WOW har jeg sett maaange steder i butikker jeg har vært i dem siste månedene. Og spes rundt release så var ikke wow vanskelig å få tak i. Ps3 spill er muligens litt spesielt i og med at Ps3 er en ganske ny konsoll. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg mente helst PC spill i grunnen, og WOW har jeg sett maaange steder i butikker jeg har vært i dem siste månedene. Og spes rundt release så var ikke wow vanskelig å få tak i. Ps3 spill er muligens litt spesielt i og med at Ps3 er en ganske ny konsoll. Jeg gikk rundt i samtlige butikker rundt release for wow, og overalt var det utsolgt her i Oslo:/ Men offtopic så vil jeg si av erfaring at det er stort sett vanskeligere å få tak i ps3 enn xbox360 spill rundt release. Jag kom over både guitar hero 2 og gta 4 til xbox når jeg dro runder, men ikke noe til ps3:/ Lenke til kommentar
daghb Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Helt håpløst på Elkjøp der jeg bor. Var først inn i butikken - og fikk beskjed om at "nei, de hadde ikke noen slike spill", "nei, de har det visst ikke på sentrallageret heller" og "nei, vi vet ikke når vi får det inn". Nei Elkjøp. Dette er talentløst. Lenke til kommentar
Graapho Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Noen som vet hva det koster på elkjøp? Vet at det koster 299 på nett, men det er noen ganger forskjellig fra hva det koster i butikken. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Status i Karmøy/Haugesund-området? Skal til Elkjøp Åkra å sjekke snart. Håper ikke alle spillene er lagt av. Vill nok være en del på Elkjøp i Haugesund, dem pleier og få inn en del av store spill. åkra har eg aldri vert^^ De fikk bare inn 10 spill (Åkra), alle var "reservert". Status på Spaceworld på Oasen og Amanda, noen som vet? Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Helt håpløst på Elkjøp der jeg bor. Var først inn i butikken - og fikk beskjed om at "nei, de hadde ikke noen slike spill", "nei, de har det visst ikke på sentrallageret heller" og "nei, vi vet ikke når vi får det inn". Nei Elkjøp. Dette er talentløst. Fryktelig merkelig, masse conan på elkjøp på Jessheim. 349 koster det i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå