AriGold Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei! Jeg og noen andre tenkte grapple og litt sånn hjemme fremover. Tenkte bokse en del, har boksehansker,hjelm,tannbeskytter og sånn. Men tenkte grapple i tillegg til å kunne slå, så finnes det noen grappling hansker som er ganske tykke, så det går greit å slå med de? MMA hansker er vel litt for tynt siden de brukes til kamp, men kanskje det finnes noe tykkere utvalg til å slå på trening? Takker for svar. Lenke til kommentar
AriGold Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det kommer antakeligvis an på hvor hardt du skal gå. Jeg sparrer lettkontakt med disse, og det funker bra. Ta eventuelt en tur innom Fighter og sjekk hva de har og spør litt. Hvis dere ikke har noe særlig trening, og ikke skal gå veldig hardt, trenger dere ikke så mye utstyr. Susp, hansker og tannbeskytter bør være nok. Eventuelt kan også leggbeskyttere være en ide hvis dere skal sparke mye på pads eller hverandre. For trening er det også greit med noen gode pads. Disse burde funke fint. I tillegg kan det være greit med en instruksjonsbok i grappling; for dette bør du nok bare lese litt rundt på nettet, f.eks. amazon.com osv. Lenke til kommentar
AriGold Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Takk takk, De så litt harde ut de hanskene, er http://www.labrotta.net/webshop/components...8d1cc933416.jpg noe særlig tror du da? eller noen av de her;http://www.selfdefence.no/shop.asp?mp=11903189? Lenke til kommentar
simon_gj Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 De to hanskene du linket, så egentlig ganske like ut, men jeg vet ikke Disse var de jeg fant med mest padding; http://www.karatedepot.com/ma-gl-08.html Men du klarer deg helt sikkert med de du linket. Det er vel ikke verre enn å sparre litt mer kontrollert? ;p (mulig du har kjøpt hansker, men bedre sent enn aldri?) Lenke til kommentar
Albos Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 når du grapler med en venn hjemme så trenger man egentli ikke hansker bare susp fikk en del knær på balla.Jeg driver med MMA og grapler uten hansker og noen ganger med bokse hansker er veldig bra,gjør heller ikke så vondt dere burde ha noen som kan graple for det er ikke så lett og gjøre det som er på youtube,best nor noen er der og forklarer www.fighterwarehouse.com Der finner du masse kule utstyr som kommer i posten etter ca 4 dager veldig bra Nett butikk. Mvh: Albos Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Trenger ikke hansker, bare begrens det til åpne slag (med håndflata) mot ansiktet og dere er good to go. Mot kroppen bygger det bare karakter å få noen gode treff med knoker. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå