fluesmekkeren Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er det noen av dere som vet om det er noen regler eller tradisjoner når det gjelder om et kjærestepar har lov til å se hverandre tidligere den dagen man skal gifte seg? Jeg skal gifte meg snart, og lurer på om det er noen regler forbundet med dette? Alle er jo så nøye med at han aldri på finne på å se brudekjolen min før selve vielsen begynner. Det forstår jeg. Men hvordan er det med meg som person? Kan han se meg tidligere den dagen (vielsen begynner utpå dagen), kan jeg se han? Det burde vel gå greit så lenge han ikke ser kjolen? Lenke til kommentar
Nukem Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Har ikke hørt om noe annet enn at brudekjolen ikke skal bli sett av han. Tror ikke det er noen tradisjon som sier at han ikke får se deg, det er høres litt rart ut. Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Du har nok sett for mye på film. Slike tradisjoner er ikke så "vanlige" lengre, men folk bestemmer jo selvsagt selv hvordan det skal være. tilslutt vil jeg skyte inn et spørsmål til folk som har hatt bryllup; Er det sosialt akseptert å drikke seg dritfull i bryllup? Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Før eller etter vielsen? etter, altså på bryllups"festen" Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Så lenge du står på to bein er det vel ikke så farlig etter min mening. EDIT: Så lenge det ikke er i mitt bryllup Endret 23. mai 2008 av Zarac Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 I amerikanske serier og filmer ser ikke bruden og brudgommen hverandre de siste 24 timene før brylluppet. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hvis jeg skal gifte meg så driter jeg i regler og hva andre mener. Vårt bryllup skal være sånn vi vil ha det! Hvis du er veldig opptatt av regler så tipper jeg det står tonnevis om informasjon på nettet. Gratulerer så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå