kunchun Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei! I en veldig lang periode nå, så har jeg slitt med og få bluescreen når jeg bruker dvdrommen. dvs. at vær gang jeg setter inn noe og klapper igjen får jeg bluescreen. Da starter jeg pcn på nytt og da får jeg bruke det jeg setter inn. Det her er EKSTREMT irriterende. Så hadde vært fint om noen har en liten anelse om hva det kunne være? : ) Lenke til kommentar
Comox Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hvis du bruker Windows med Internett Explorer som standard nettleser vil du ofte få en forklaring på blå skjerm. Jeg hadde et likende problem da de plutselig ville ha lisenspenge for å bruke InCD4. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Neste gang du får BSOD så skriv ned hva du får til feilmelding og så søke via google på den feilmeldingen du fikk og se om andre har det problemet og har en løsning for deg. Lenke til kommentar
Kistesnekker Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Prøv kansje å oppdatere opperativsystemet ditt? Hvis det ikke hjelper, skriv inn på forumet hva du får i BSOD.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå