RMBB Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hvis søskernbarenet mitt har en kjæreste og de hadde giftet seg, hadde da søskenbarnet til kjæresten til søskenbarnet mitt vert i familie? Finnes det noe navn på den? Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Ok tenkte kanskje noe i duren tre/sju menning eller noe Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det var litt vanskelig. Det kan nok ikke kalles familie om ingen vil ta seg tid til å finne på et spesielt navn på det. Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 uansett inngiftet, og du kan ha deg så mye du vil med denne personen. Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 uansett inngiftet, og du kan ha deg så mye du vil med denne personen. Ok, hvor kom det fra Lenke til kommentar
Sideri Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 uansett inngiftet, og du kan ha deg så mye du vil med denne personen. Ok, hvor kom det fra Hvorfor ellers skulle du spørre om søskenbarnet til kjæresten til søskenbarnet ditt var i familie? Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Fordi det er en kammerat av meg, hadde vert litt kult og hatt en benevnelse på familieforholdet Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Fordi det er en kammerat av meg, hadde vert litt kult og hatt en benevnelse på familieforholdet det sier dem alle Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 uansett inngiftet, og du kan ha deg så mye du vil med denne personen. Ok, hvor kom det fra Hvorfor ellers skulle du spørre om søskenbarnet til kjæresten til søskenbarnet ditt var i familie? Det var det første som slo meg òg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kanskje man bare lurer på hvem man bør invitere til slektstreffet til uka? Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Vi har ikke slektstreff, men nå er det slutt mellom "søskenbarna" så da er jo hele familieforholdet ute av verden alikevel edit: dobbelpost Endret 3. juni 2008 av Jyztrik Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) edit: VM i dobbelpost Endret 3. juni 2008 av Jyztrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå