Bone Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Heisann! 1) Jeg er i hovedsak en singleplayer -kar.. Så, hvordan er muligheten for å "klare seg selv"? Altså, hvordan er det lagt opp til at man tusle for seg selv litt.. 2) Jeg har ikke forhåndsbestilt.. Hvordan tror dere muligheten for å få spillet i dag? På min lokale "GameStop" -sjappe.. Eller eventuelt Elkjøp på Lørenskog.. 3) Hvordan er systemkravene? Er det høye? Har ingen super -PC -lengre.. se gjerne signatur hvis dere vil! 4) Hvordan er questing lagt opp? Som sagt så er jeg en singleplayer-kar.. og jeg synes questing er veldig viktig! Jeg elsket questene i LotRO! De engasjerte veldig! Noen som kan si noe om hvordan det er? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Heisann! 1) Jeg er i hovedsak en singleplayer -kar.. Så, hvordan er muligheten for å "klare seg selv"? Altså, hvordan er det lagt opp til at man tusle for seg selv litt.. 2) Jeg har ikke forhåndsbestilt.. Hvordan tror dere muligheten for å få spillet i dag? På min lokale "GameStop" -sjappe.. Eller eventuelt Elkjøp på Lørenskog.. 3) Hvordan er systemkravene? Er det høye? Har ingen super -PC -lengre.. se gjerne signatur hvis dere vil! 4) Hvordan er questing lagt opp? Som sagt så er jeg en singleplayer-kar.. og jeg synes questing er veldig viktig! Jeg elsket questene i LotRO! De engasjerte veldig! Noen som kan si noe om hvordan det er? Tusen takk for svar! 1: Det har blitt nevnt at man skal fint klare seg til level 80 uten å absolutt måtte gå sammen med andre, men du mister jo en viktig del av spillet på denne måten. 2: Jeg er i samme båt som deg, jeg skal innom Lefdal, Elkjøp, EB games og Spaceworld, regner med at iallefall en av de har et eksemplar. 3: System req: Minimum configuration: (1024x768, detail reduced) OS: Windows XP Service Pack 2 or Windows Vista Processor: Intel Pentium 4 3Ghz or equivalent RAM: 1GB Video card: NVIDIA GeForce 6600 or better Video memory: 128MB DVD-ROM: Quad-speed (4x) DVD-ROM drive HARD DRIVE SPACE: 30GB Recommended configuration: (Up to 1280X960, most features on) OS: Windows XP SP 2 or Windows Vista Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz or equivalent RAM: 2048MB Dual Channel DDR2 Video card: NVIDIA GeForce 7900 GTX or equivalent Video memory: 512MB DVD-ROM: Quad-speed (4x) DVD-ROM drive HARD DRIVE SPACE: 30GB 4: Det kan jeg ikke svare på ennå Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) 4) Hvordan er questing lagt opp? Som sagt så er jeg en singleplayer-kar.. og jeg synes questing er veldig viktig! Jeg elsket questene i LotRO! De engasjerte veldig! Noen som kan si noe om hvordan det er? Tusen takk for svar! For å si det sånn. Questing er mye gøyere i AoC enn i noe annet mmo jeg har spillt inkludert wow, lotro og gw. Og du har waymarks som viser hvor questmålet befinner seg, så du slipper å alt-tabbe ut av spillet for å finne loc hele tia. Endret 23. mai 2008 av Osiric Lenke til kommentar
Billie Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei! Noen som kan si hva jeg må gjøre på "the awakening 1" ? Jeg fatter ikke hvordan jeg trainer Stealth slik at jeg kan snike Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Jeg har forhåndsbestilt Collectors's edition og er nummer 30 i kø. Er jeg garantert en CE hvis jeg er ved EB når de åpner? Edit: Var kanskje feil tråd å spørre i. Endret 23. mai 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Ah.. takker for gode svar! Til questingen; Fint at det er gode quester! Men, for meg teller ikke "waymarks" noe særlig.. da, f.eks i LotRO så likte jeg veldig godt å prøve å finne målet / dit jeg skulle, kun ved å lese det som ble sagt... (vet du om det er mulig å slå av waymarks?) Takk igjen! Endret 23. mai 2008 av Bone Lenke til kommentar
alinor Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Skal være mulig å slå av waymarks. En knapp et sted rundt minimapet. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg kan svare på nr 4. Man kan fint klare seg solo, og de fleste questene er soloable. Alle questene har en historie rundt seg, og hvis man setter seg inn i det får man seg en veldig engasjerende opplevelse, og man får faktisk en grunn til å dra ut å hente 10 zombie-hjerter, og får ikke den endeløse grinding-følelsen som man fikk f.eks. i WoW. Samtidig i sånne gather-quests, så er det 100% droprate fra mobsene som skal ha det.. Skal du f.eks. hente inn 10 grise-haler, så får du det fra de 10 første grisene, siden alle griser har jo haler. (ikke i følge WoW) Noen quester er group-quests, men der er det som regel lett å finne noen å gjøre de med. Som regel er det folk rundt der de skal gjøres som gjerne lager en gruppe på stedet. Når du sier at du er solo-player, vil jeg anbefale deg å rolle på en PvE-server. Der er det fleste venligsinnet, og du slipper å dø så inni granskauen mye. Ymir og Aztoreth er de to PvE-serverne som det er flest nordmenn på. Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ah.. takker for gode svar! Til questingen; Fint at det er gode quester! Men, for meg teller ikke "waymarks" noe særlig.. da, f.eks i LotRO så likte jeg veldig godt å prøve å finne målet / dit jeg skulle, kun ved å lese det som ble sagt... (vet du om det er mulig å slå av waymarks?) Takk igjen! Det har jeg faktisk ikke sjekket. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Igjen takker for gode svar! Jeg er litt "n00b" når det gjelder AoC.. hadde egentlig tenkt å holde meg helt unna spillet... men, jeg er jo en svak sjel, så bukker vel under! Men.. finnes det RP -servere? Liker best de.. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Igjen takker for gode svar! Jeg er litt "n00b" når det gjelder AoC.. hadde egentlig tenkt å holde meg helt unna spillet... men, jeg er jo en svak sjel, så bukker vel under! Men.. finnes det RP -servere? Liker best de.. PvE Servers * Crom * Dagon * Ymir * Bori * Nemain * Ahriman PvP Servers * Fury * Wildsoul * Battlescar * Soulstorm RP-PvP Server * Aquilonia (RP) RP-PvE Server * Hyrkania (RP) Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hei!Noen som kan si hva jeg må gjøre på "the awakening 1" ? Jeg fatter ikke hvordan jeg trainer Stealth slik at jeg kan snike Du må vel trene hide skillen din? Du får det på ett eller annet level Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Takk, takk! Mye av dette kunne jeg sikkert ha funnet ut selv ved litt søking og gransking, men dere var snille og hjalp meg raskt med gode svar!! Mange, mange takk! EDIT: Jeg har en kompis som sier han skal spille på en US -server (og kjøpt en US -versjon).. hmm.. Må jeg bestille fra utlandet for å bli med i gjengen/guildet hans!? Eller kan jeg klare det med den versjonen jeg får kjøpt i en butikk her i Norge!? Endret 23. mai 2008 av Bone Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg har en kompis som sier han skal spille på en US -server (og kjøpt en US -versjon).. hmm.. Må jeg bestille fra utlandet for å bli med i gjengen/guildet hans!? Eller kan jeg klare det med den versjonen jeg får kjøpt i en butikk her i Norge!? Da må du ha US-versjonen. Det går vel kanskje an å modifisere EU-klienten til å fungere med US, men det anbefales å bruke US-klient. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå