Haansi Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Heisann, Skal kjøpe bil for første gang, og har bestemt meg for å gå for en Audi A4 1.8. Har sett meg ut et eksemplar som står i Bergen, hvilket ikke er alt for langt herfra. Fakta om bilen: 1996 Audi A4 1,8l 125 hk orginalt Ny frontlippe, sideskjørt, lexuslykter, cromspeil. RS4 Luftfilter RS4 Felger Effektanlegg KM: 171000 http://www.autodb.no/bil/ AutoDB-kode: 1891402 Har dere noen tanker om denne bilen? Noe spesielt jeg bør se etter? Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Jeg hadde egentlig ikke kjøpt akkurat denne bilen. Den ser veldig pen ut både i lakken og utsende, men det er garantert en ungdom som har kjørt den og det vil si 'hardt kjørt'. Bedre å kjøpe en som ikke er kjørt av en ungdom og style selv. Kjenner en som kjøpte Bmw 325 som var trimma og styla og kjørt av en ungdom. Den tar ganske lang tid på å starte og den ble faktisk slått av en vw polo på kappkjøring Bmw'en hadde 200 hk og poloen tror jeg har noe med 70++. Endret 24. mai 2008 av MercedesMotor Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Det finnes faktisk mange ungdommer som behandler bilene sine bra, og det finnes fraktisk mange eldre som rævkjører bilene sine. Så da er det vel kanskje bedre å si at bilen er rævkjørt enn ungdomskjørt? 70.000 for den bilen var jo en skikkelig blodpris. Da jeg så på bil stod en lik som denne, uten disse fancy stylingtinga på, til 40.000 hos forhandler. Forhandleren jeg snakka med ville derimot ikke anbefale bilen i det hele tatt, da dette var noen drittbiler. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Det finnes faktisk mange ungdommer som behandler bilene sine bra, og det finnes fraktisk mange eldre som rævkjører bilene sine. Så da er det vel kanskje bedre å si at bilen er rævkjørt enn ungdomskjørt? 70.000 for den bilen var jo en skikkelig blodpris. Da jeg så på bil stod en lik som denne, uten disse fancy stylingtinga på, til 40.000 hos forhandler. Forhandleren jeg snakka med ville derimot ikke anbefale bilen i det hele tatt, da dette var noen drittbiler. Å si at Audi A4 er dårlig bil er bare tull, vi har 2 Audi A4 og begge går uten problemer, den ene er 1996 og andre er 1998. Veldig deilig og komfortabel bil med kvalitet. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Ny frontlippe, sideskjørt, lexuslykter, cromspeil.RS4 Luftfilter RS4 Felger Effektanlegg De tingene er nok til at jeg ville ha sett meg om etter noe annet. Tyder på ungdomskjørt jålebil. De bryr seg ofte mer om kosmetikk enn teknisk vedlikehold. Og bilen er muligens hardere kjørt enn en mindre jålete utgave. Endret 24. mai 2008 av Mythos Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Sjekk disse... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå