Boralis Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hvist jeg aktiverer denne innstillingen klarer ikke maskinen å starte selv uklokket,hvorfor? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Turbo mode tyner minnet ditt. Uten minne som takler aggressive innstillinger vil maskina dermed henge. -KJ Lenke til kommentar
volumone Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Turbo mode tyner minnet ditt. Uten minne som takler aggressive innstillinger vil maskina dermed henge. -KJ Tyner minnet? Er det noe slags minnet med agressive innstillingsmuligheter så må jo det vere corsair! Tenker det heller er det at du har overklokket så kraftig fra før som gjør at systemet ditt ikke takler mer. Skjønner ikke hvorfor du vil kjøre turbomode med det oppsettet du har der. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Som han sier i den første posten, så skjer dette tilogmed i "uoverklokket" stand. Men når du nevner det, så tror jeg det klokker AGP/PCI litt i tillegg. Kan være det som skaper trøbbel. -KJ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Som han sier i den første posten, så skjer dette tilogmed i "uoverklokket" stand. Men når du nevner det, så tror jeg det klokker AGP/PCI litt i tillegg. Kan være det som skaper trøbbel. -KJ Jo men jeg kjører med agp/pci låst og har tidligere kjørt i turbomode med minneinnst på 2-2-2-5 uten prob , men så plutselig nekter maskinen turbo mode selv med prs på 2,8 og minnet på 2-3-3-7 Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Det er det som er tingen; AGP/PCI lås hjelper ikke når du velger turbo. Har du installert noen nye PCI kort eller skiftet skjermkort siden sist? -KJ Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Feit maskin du har Snekker'n.. Ossen temp har du egentlig? i OC'et tilstand? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Feit maskin du har Snekker'n.. Ossen temp har du egentlig? i OC'et tilstand? Varierer litt etter romtemp, men har aldri vert over 45 grader på cpu. Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hva er egentlig forskjellen på "Turbo Mode" og "Optimal Mode"? Kjører på Turbo (ingen annen overklokking), og CPU blir varm. (60-70) Kan dette være årsaken til temperaturen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå