mintman Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Nå begynner det å bli noen år siden jeg satte sammen maskinen min, og jeg føler jeg har mistet oversikten over hovedkort/CPU verdenen. Jeg trenger en oppgradering av følgende komponenter: -hovedkort -CPU + kjøler -minne (min. 2 GB) -skjermkort (skal bruke den til å spille AoC) Jeg ønsker selvfølgelig å bruke minst mulig å få mest mulig , men la oss si makspris 3000,-. Jeg har alt annet fra før, men hardisker og DVD brennere er IDE, men disse skal vel også med tiden oppgraderes. Er det noen som kan hjelpe en stakkar som tiden har løpt fra På forhånd takk! Lenke til kommentar
kalg Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Dette har jeg svart deg på i forrige post du hadde om dette. Laget handlevogn til deg og alt. Hva er takken? At du legger ut et spørsmål om det samme. HER ER LINK TIL DEN FORRIGE TRÅDEN Lenke til kommentar
mintman Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Det er da lov å stille spørsmålet i en egen tråd OG få alternativer til det du satte opp? BTW: Jeg beklager at jeg ikke takket for hjelpen i forrige tråd, noe jeg trodde jeg hadde gjort, men uansett, tusen takk for hjelpen. Endret 23. mai 2008 av gstavdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå