Sinnapels Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hva var favoritt tegneserien din da du var liten? Kanskje folk husker serien når du nevner den? To av mine favoritter er: "Merrie melodies - Miss glory" Og ingen ringere enn: Yogi's treasure hunt Jeg er fortsatt glad i eldre Merrie melodies og Hanna-Barbera filmer/snutter. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Bøker/blader: Donald Duck TV/Film: Mummitrollet & Lokomotivet Thomas. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Leste utelukkende Donald Duck da jeg var liten. Så ikke særlig mye på TV, kun Barne-TV til jeg var 8-9 år gammel. Men "Merrie melodies - Miss glory" var elsk selv om jeg ikke har sett den før Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Av Donald duck tegneseriene så var vel disse noen av de bedre syntes jeg: The plastic inventor Bee at the beach Camping Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Når jeg tenker meg om, så leser jeg da enda Donald Duck. Lenke til kommentar
PrincessAi Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) På tv var det Flukten fra dyreskogen og Mumfie ^^ Edit: Feil navn på serien. Endret 25. mai 2008 av PrincessAi Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Åh, flukten på dyreskogen var kos -Merkelig navn egentlig... E: Flukten var det ja Endret 25. mai 2008 av Garanti Lenke til kommentar
PrincessAi Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Åh, jakten på dyreskogen var kos -Merkelig navn egentlig... Oi! Jeg tror faktisk den het FLUKTEN FRA dyreskogen, ikke jakten på. Haha! Uansett var det en vakker serie, men litt dramatisk. Jeg lo godt da jeg leste denne kommentaren på youtube: Uansett; Synes serien er så utrolig dramatisk XDDet er liksom "Å nei, molvarp! Nå har ho blitt kjøyrt over av fem bilar. Huvudet hennar ligg i veien." "Å nei, eg treng ei ny kone" :!: Endret 26. mai 2008 av PrincessAi Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Donald Duck har nok alltid vært favoritten min . Bruker enda å lese litt en sjelden gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå