zeoman Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Lurer bare på om noen har gode erfaringer med denne? skal overklokke litt og ha ganske støysvak vifte? se signatur Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 glemte å legge til link http://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=A...=A1455&toc=3810 Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 svært så liten signaturen ble da Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Dette er en kjøler, ikke en vifte ! Men den er grei nok. Men en ting må være sagt, den STØYER! Myyyye verre enn 120mm Titan :o Så det ... Lenke til kommentar
Cerik Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Det er en del støy med den kjøleren der hvis du kjører den med temperatur styring. Stiller du den selv kan du få den ganske så stille, men med desto høyere temperatur selvfølgelig. Er ganske fornøyd med den. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 jeg har en slik på min duron 1100@1200. Jeg kjører den på laveste hastighet, og det er ca 34c inne i kabinettet, da ligger CPU på litt over 50c. Det er jeg ganske fornøyd med, fordi da er PC`n også veldig stille. OBS: Kjøleren sitter veldig løst på min CPU, da jeg bøyde ut klipsen litt for mye Lenke til kommentar
gixer Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg har også denne kjøleren. Må si at jeg er fornøyd! Det er ikke den beste på markedet, men du får mye for pengene! Min idle temp ligger på ca 46 grader, mens kabinettemp liggener på ca 28 grader. Da kjører jeg viften på lavest hastighet slik at jeg ikke hører den (blir overdøvet av skjermkort HD og PSU). Lenke til kommentar
Sandman2k Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Skal du først ha deg en "jalla" kjøler, så kjøp i alle fall volcano 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå