Darmo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hei, jeg kjøpte meg en ny pc fra komplett og for noen få dager siden så fikk jeg PC-en og koblet den opp. alt funket fint (den bruker vista btw) men så etter en dag med spilling så pluttselig sluttet internett å funke på den. den fikk ikke noe internett men's alle andre pc'r i huset fikk nett helt fint. Så da tenkte jeg kanskje det er noe galt med nettverks ledningen så jeg prøvde den i en annen pc men det funket helt fint. Jeg har prøvd å koble ut og inn strømmen i rutern å hele nettet, har også prøvd å resette alt sammen men ingenting skjer. Det står bare at jeg har lokalt nettverk. Venligst si ifra hvis du har en ide ( all hjelp er bedere enn ingen) =) Endret 22. mai 2008 av Darmo Lenke til kommentar
War Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Høyreklikk på iconet og velg Diagnostiser og reparer og da får du opp noen valg når den søker. Lenke til kommentar
Darmo Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Da står det at det kan være noe feil med et eller flere netverks kort på PC-en. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er nettet koblet via kabel eller trådløst? Hvilket operativssytem? Navn på enhetene (nettverkskort og router? Sjekket enhetsbehandling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå