Gå til innhold

Kan denne pakken anbefales?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At du sikkert får bedre lyd for pengene hvis du velger noe annet enn en "ferdig-pakke" fra Elkjøp...

Jeg er mer int om noen som kan gi meg tips om denne pakken er bra for den vanlige mann i gata eller noe som ligner da jeg får dette til halv pris 4500,- inkl HDMI kabel. Jeg også skjønner at man får bedre ting hvis man betaler men trenger man et egentlig dette i en 40kv stue?

PS- Takk for svar Francesca ;)

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Har ikke noe peil på det anlegget, generelt lite peil på lyd i det hele tatt...men det ser jo fint ut, kjekt med harddiskopptaker og sikkert grei lyd. Eneste ulempen er jo at har du planer om å kjøpe en Blu-ray spiller en gang i tiden vil du ikke få fullt utbytte med det anlegget...med mindre det kan ta i mot pcm lyd hvis jeg ikke har forstått helt feil.

Lenke til kommentar

Styr unna sånt... Heller bedre å kjøpe en reciever, sub og høytalere brukt. HVis du har lite penger så kan du bygge ut til surround etterhvert.

SJekk ut www.avforum.no trykk "torget". Der er det mye fint! Du vil garantert ikke angre...

Lenke til kommentar

Nå skryter jo butikker som elkjøp produktene opp i skyene uansett om de er gode eller dårlige så.. Om du skal bruke 8000,- på noe slikt ville jeg heller gått for enkelt komponenter.

Men om du handler på elkjøp har du jo 30-dagers som er en fantastisk ting. så det er jo forsåvidt bare å handle og prøve ut.

Det espkul foresten nevner er ganske bra. Der kan du sikre deg veldig flotte produkter, fint behandlet til veldig vennelige brukt-pris.

Endret av Sjokoladekake
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte dette brukt kun to mnd gammelt og ga til slutt 4500,- inkl en HDMI kabel verdt 500,- ferdig tilkjørt på døra så under halv pris.

Jeg er ikke noe lydfrik men dette er et fantastisk annlegg etter min mening. Rå lyd både som 5.1 surround og som stereoanlegg. Ang Blu-ray spiller så kommer det flere spillere som vil passe dette anlegget ved senere anledning men vi er vel 2-4 år unna før dette blir aktuelt uansett.

Da anlegget i tillegg er rålekkert så var dette perfekt for meg og jeg er kjempefornøyd :thumbup:

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
kombinert med fulldigital forserkerenhet på hele 1000w

Der mistet den pakken all min respekt.

EDIT: Beklager, jeg så ikke at du hadde kjøpt anlegg. Så lenge du er fornøyd kan ingen komme med innvendinger.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Poenget, som du sikkert skjønte, var at typiske "Elkjøp-anlegg" for noen ikke er helt det store og at man kan skaffe seg bedre lydopplevelser hvis man er villig til å lete litt.

Jeg overså at du hadde kjøpt et anlegg og var fornøyd, se dermed bort fra mitt tåpelige innlegg over. :)

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Poenget, som du sikkert skjønte, var at Elkjøp for noen ikke er helt det store og at man kan skaffe seg bedre lydopplevelser hvis man er villig til å lete litt.

Jeg overså at du hadde kjøpt et anlegg og var fornøyd, se dermed bort fra mitt tåpelige innlegg over. :)

Jeg har ikke kjøpt Elkjøp men LG som går for å ha meget høy kvalitet generelt på elektronik . Jeg også skjønner at man alltid kan få bedre ting hvis man betaler men spørsmålet er nok heller om man trenger dette. Jeg spiller i hvertfall ræva av både meg selv og andre med dette anlegget uten å være i nærheten av hva det er godt for så jeg er storfornøyd og det er jo i bunn og grunn det som teller ikke sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...