oya Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hei! Utorrent fryser maskinen, ingen respons, må manuelt reboote. Har installert xp sp3 nylig, og gått over til trådløst nettverk (nettverkskort fulgte med et asus hovedkort en gang i tiden, vet ikke navn, men fant en driver til dette) Har prøvd å søkt rundt en del, men ikke funnet en konkret løsning. Ser mange sliter med torrentprogram generelt. Endret 22. mai 2008 av oya Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det fungerte fint før SP2? Lenke til kommentar
oya Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Ja, men da brukte jeg også kabel til nettverksoppkoblingen. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Ja, men da brukte jeg også kabel til nettverksoppkoblingen. http://www.torrentz.com/6cd25c2a2b1686bb5d...6c29fab436d9cd1 Søker du etter "freeze" så ser du at du ikke er den eneste som har problemet. Har du nyeste versjon av Utorrent? Hvis du har det, så vil jeg anbefale deg å avinstallere SP3 hvis du fremdeles vil bruke Utorrent, er ikke store forskjellene mellom SP2 og SP3 enda i tillegg til at Sp3 har mange issues for tiden som microsoft jobber på spreng for å fikse For et år siden, så sleit jeg med at Utorrent frøys når jeg hadde flere enn 2 torrents oppe og kjørte, og da var det minnet som var skylden, at den holdt på og tok kveld. Du kan jo google litt for å samle informasjon, jeg fant det på første linken da jeg googla. Endret 22. mai 2008 av Redusert Lenke til kommentar
oya Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Vel, fjernet SP3, uten at problemet ble løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå