Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Spørsmål ang. min penis.

Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt14

Hei, jeg er en gutt på 14 år og har en penis på 17.5 CM lang, og 13CM i omkrets.

Er dette for stort?

Er dette normalt?

- gutt14

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt14

Takk for svaret, men er tykkelsen OK?

Jeg kan finne at min penis er over gjennomsnittet lang, men finner ikke tykkelsen noe sted..

Lenke til kommentar
Gjest gutt på 13 år
http://www.mraverage.com/results.htm

Ja, du er ganske langt over gjennomsnittet i lengde, og også litt over i tykkelse:)

Heeei,.

Jeg er en gutt på 13 år og har en kuk på ca 13-15 cm stiv.

Er det over eller under snittet?

- Gutt på 13.

Takk for alle svar

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
http://www.mraverage.com/results.htm

Ja, du er ganske langt over gjennomsnittet i lengde, og også litt over i tykkelse:)

Heeei,.

Jeg er en gutt på 13 år og har en kuk på ca 13-15 cm stiv.

Er det over eller under snittet?

- Gutt på 13.

Takk for alle svar

Hvorfor sjekker du ikke bare den linken du faktisk siterer ?

Snittet for voksne er et sted mellom 13-15 cm. Og du kommer antageligvis til å vokse en god del til ;)

Lenke til kommentar
Gjest gjestesvarer

Gutt 13: Litt etter hvor langt du er kommet i puberteten så kan jeg si det er så normalt som det får blitt. Selv som voksen ville dette falle inn under det normale.

Gutt 14: Hvis du har målt "riktig" dvs på oversiden av penis inntil skambeinet så er dette stort, ja. Men om det er for stort og normalt - så kan jeg si at det normale for voksne sies vel å ligge mellom 10-20 cm og innenfor der igjen er vel hovedmajoriteten på mellom 13-18...altså ganske stor forskjell. Det rare er at snittstørrelsen på ca 15 er det ikke så veldig mange som ligger på.

Så spørs det hvor sundt det er å være så fryktelig opptatt av dette, men jeg har vel vært det litt selv også en gang så da er det ikke så lett å moralisere heller. Og det er lite man kan gjøre for å endre noe på dette, det sies rett og slett å være arvelig. Men begge dere to har vel ikke så mye å bekymre dere over.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Hvis noen er interesserte i å få større penis, så kan jeg faktisk anbefale www.thundersplace.org . Her står det mye bra om forskjellige øvelser du kan gjøre.

Jeg trodde selvfølgelig at det ikke funker, men det gjør det faktisk. Ikke for alle selvfølgelig, men verdt et forsøk;)

Lenke til kommentar
Hvis noen er interesserte i å få større penis, så kan jeg faktisk anbefale www.thundersplace.org . Her står det mye bra om forskjellige øvelser du kan gjøre.

Jeg trodde selvfølgelig at det ikke funker, men det gjør det faktisk. Ikke for alle selvfølgelig, men verdt et forsøk;)

Jeg antar at du er født i 92, noe jeg ser av brukernavnet ditt. Det vil da si at du er 15-16 år. Er vanlig at penis vokser helt frem til man er 18 (og noen ganger lenger), så trenger ikke være det at disse øvelsene har funket for deg, men at den rett og slett bare har vokst.

Endret av Leeroymonster
Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Ikke sånn som dette. For jeg kom tidlig i puberteten, og regner med at penisen min egentlig er ferdigvokst. Og uansett, så skjer ikke det så fort som dette gjorde.

Startet i begynnelsen av april, da var den 13,6 ( målt når jeg presser den inn til beinet ), en måned etterpå var den 14,2 , og nå er den et sted mellom 14,5-15 ;) Omkretsen har blitt større den også.

Lenke til kommentar

Jeg tror fortsatt at det er snakk om naturens gang. Penisen er noe av det som bruker lengst tid på å utvikle seg, så trenger ikke være ferdig utvokst selvom man kom tidlig i puberteten. Og det du sier om at endringene var såpass store og raske gjør at jeg blir enda sikrere i min sak.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Jeg tror fortsatt at det er snakk om naturens gang. Penisen er noe av det som bruker lengst tid på å utvikle seg, så trenger ikke være ferdig utvokst selvom man kom tidlig i puberteten. Og det du sier om at endringene var såpass store og raske gjør at jeg blir enda sikrere i min sak.

Jaja, du får tro hva du vil:) Hadde også trodd det jeg, hvis jeg var den eneste som opplevde av penisen vokste av disse øvelsene. Men på den siden, så er det mange tusen medlemmer, og noen har vokst så mye som 5cm i lengde, og noen har også vokst så mye i omkrets.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Siden du ikke gadd å sjekke, så vet du jo selvfølgelig heller ikke at øvelsene går ut på å øke blodtilstrømningen til penis.

Utdrag fra en post på forumet :

Because the penis is compromised of 50 percent smooth muscle, and smooth muscle has a lot of the basic properties of skeletal muscle (the biceps, triceps, and all the other commonly known muscles), we can presume that it might react to stress the same way normal muscle does. Which is a no brainer for us all! What are we doing here? Exercising! Moreover, nearly every single guideline we have is based off body-building/exercising/weightlifting concepts in one way or another! Think about it -- Bib, presumably one of the biggest gainers (if we accept his claims as facts), used a weightlifting concept known as "progressive overload." Peter Dick, another big gainer uses a common weightlifting program known as "muscle confusion" (in which he keeps the muscles guessing). And now, more recently (thanks to guys like you [xeno], Shiver, MX, Modesto, Wadzilla, and many more) we are now realizing cyclic training using deconditioning breaks helps us keep the penis in a responsive state. And cycylic training is a very popular weightlifting principle (if not the biggest)."

Albeit, this doesn't particularly mean we can attribute the growth to smooth muscle growth -- but regardless, if the penis grows, the smooth muscle must grow too. The article I quoted above stated: less smooth muscle = higher chance of ED. Obviously this isn't the case for us PEers. Most of us report harder erections.

Also, It is well documented that smooth muscle can grow due to stress. I have a whole book on the subject, in fact. It is called

Hypertrophic Response in Smooth Muscle, by Charles L. Seidel and Normal W. Weisbrodt. It appears this book has numerous scholarly articles on the growth of smooth muscle. Link: http://www.amazon.com/gp/product/08...5Fencoding=UTF8

Og penisen inneholder muskler, tro hva du vil.

Her er noen bilder som viser at dette funker..

http://www.thundersplace.org/forum/attachm...achmentid=50374

http://www.thundersplace.org/forum/attachm...tachmentid=3129

http://www.thundersplace.org/forum/attachm...tachmentid=4562

http://www.thundersplace.org/forum/attachm...ttachmentid=117

Du får tro hva du vil, men siden har 90,000 medlemmer, er helt gratis, og det står helt tydelig at det ikke virker for alle, at man kan få skader, og den slags. Det er ikke svindel, jeg merker selv at det funker.

Endret av Medlem-148998
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

lol folk her har jo 0 peiling.....

gjennomsnite på en norman ligger på

14-16 CM!

omkrest

11-13!

har vært undersøkelse om dette, men ikke spør hvordan for eg hvet ikke hvordan de regner ut sånne ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...