Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med for tidlig utløsning under samleie

Gjest Jente16

Anbefalte innlegg

Gjest Jente16

Heisann!

Jeg velger å poste anonymt, da jeg har en kjæreste som også er her inne, og jeg tror folk vet at vi er sammen, så jeg vil ikke at alle vennene hans her inne skal vite om problemet vårt/hans.

Det har seg sånn at han sliter med at han kommer altfor tidlig. Det er snakk om tre-fire ganger ut og inn, så kommer han. Vi har prøvd alt mulig. Sex med og uten kondom, runke til utløsning før samleie, langt forspill og nesten ikke forspill (bare gjøre meg våt), stopp/start metoden osv.

Han er 19 og jeg er 16. Vi har vært sammen i litt over ett år, og seksuelt aktive nesten like lenge, så det er ikke det at det er første gangen hans. Det har alltid vært sånn, hver gang vi ligger sammen.

Jeg vet at det ikke er penetreringen som er viktigst, og han er veldig flink med hendene og tungen ellers, men det er litt frustrerende når han bare klarer fire ganger ut og inn, så må vi stoppe. Jeg synes det er godt når han er inni meg, så jeg skulle ønske det varte litt lenger. Er det noen her som har noen tips? Vil et legebesøk hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Jente16

Ja, den andre gangen holder han omtrent dobbelt så lenge (fremdeles ikke så lenge). Er det jeg som er kravstor angående varighet, eller er det noe "feil" med han?

Lenke til kommentar

Skal nok være lenger enn kun 4 ganger inn og ut. Er du første kvinnen han er sammen med. Det beste er egentlig å ikke presse han, og spessielt rulle med øynene eller fnise litt når han kommer så kjapt. Bygg opp selvtilliten hans, ved å gi han kompimenter. Kan hende at han etter hvert begynner å mestre det.

Lenke til kommentar

ALKOHOL er svaret på masse, og det gjelder intet mindre i dette tilfellet. :D

det nedsetter følelsen ganske mye så man kan holde på i evigheter.

om følelsesnedsettende midler på innsia av et kondom funker like bra veit jeg ikke, har aldri prøvd. (av den enkle grunn at kondom er uaktuelt for min del)

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
Gjest Jente16

Jeg er hans første og han er min første, men det er jo nesten et år siden vi gjorde det første gang.

Jeg sier at det gjør ikke noe at han kommer så tidlig og at det er godt uansett, så jeg prøver å ikke stresse med det. Ellers takk for fine tips :-)

Alkohol er ikke aktuelt hver gang vi ligger sammen.

Lenke til kommentar

Hei, tenkte jeg kunne dele noen erfaringer omkring dette,

Virker som kjæresten din (som meg) er veldig følsom på glans, dette har veldig ofte med et (for) tynt hudlag på selve glans (i alle fall i mitt tilfelle). Det jeg merket hjalp mest var at jeg utsatte den for litt "røffere" behandlig f.eks i dusjen, under onanering osv. Når jeg tørker penis etter vask/dusj er jeg nå litt røffere med håndduken enn før. Kan også nevne at jeg hadde forhuden trukket tilbake gjennom hele dusjen samt et par ganger i undertøyet (dog ble det siste litt vel ubehagelig for min del). Resultatet er nå at hudlaget er tyknet en del (ikke så vedig mye, men nok!) og dette er per i dag ikke noe jeg tenker særlig over.

For min del var det lettere friksjon med tøy som jeg tror hjalp mest. Glans tidligere hos meg hadde en veldig dyp rødfarge men er nå litt lysere, noe jeg regner med er forbundet med et tykkere hudlag.

Håper dette kan være til hjelp. :)

Lenke til kommentar
Gjest Jente16

Tusen takk for kjempefine tips til dere siste her! Alle sammen skal prøves, så får vi se om det går litt bedre etterhvert :)

Lenke til kommentar
Gjest Jente16
Eller han kan jo prøve denne

Jeg brukte den en liten periode, og det funker rett og slett jævlig bra.

Var vant med å komme etter 1 minutt, men da vi prøvde denne hadde vi konstant sex i 1 time.

Etter å ha brukt den noen få ganger, så trenger jeg den ikke mer.

Prøv på det dere

Lykke til ;)

Takk for linken :)

Jeg ser det står at den skal sitte på i 15-30 minutter. Vil det si 15-30 minutter før samleie? Og kan vi ligge sammen rett etter at han har vasket det av, eller må vi vente en stund?

"Husk man vil som regel ikke oppnå utløsning så lenge middelet er virksomt." Vil dette si at det kan ta 3-4 timer før han kommer? Altså 3-4 timer med penetrering før han får utløsning?

Lenke til kommentar

Ja, bare la det sitte på i ca 25 minutter, så skylder han godt av penishodet med rent vann. Dere kan da ha sex med en gang, men er han nervøs og slikt så kan det bli litt vanskelig å få stå. Men det ser dere jo.

Det spørs på hvor mye middel han tar på. Jo mere han har smørt på, jo mindre følsom er penis, ergo at han bruker laaang tid på komme.

Jeg brukte den noen ganger, og for meg ''kom'' jeg etter 1 time.

Det kan høres mye ut, men dere vil elske det den første gangen.

Ps. Det følger med en bruksanvisning.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...