Gå til innhold

Rask måte å fjerne et tre i The Gimp

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her med et bile hvor jeg ønsker å klone vekk et tre. Til alt hell er den en temmelig konturløsm overskyet himmel som bakgrunn, så det bør vel ikke kreve den helt store magien.

Imidlertid syns jeg det er få ting som er kjedeligere enn retusj, og min metode (clone stamp, og så "klusse" med en size 19 sirkel - fulgt av masse pirkearbeid rundt vanskeligere områder) tar evig lang tid. Er det noen måte å kvitte seg med et relativt stort område raskt?

(jeg er komplett idiot på sånt... :blush:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan forresten lage hurtigtastar for den funksjonen, og for justering av hardheita til penselen. Sitat frå tips og triks-tråden min:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hurtigtast for å auke/minke storleik og hardheit på pensel

Ofte vil det vere svært gunstig å kunne endre storleiken og/eller hardheita til penslar raskt. Dette er mogeleg, men fyrst må ein lage ein ny pensel (det vil seie, ein må ikkje for å endre storleik, Skaler-spaken fungerer for alle penslar, men det er like greit i mine auge). Metoden vil ikkje fungere på alle penslar. Ein kan ogso setje denne nye penselen til å vere standardpensel, so ein slepp å velge den kvar gong ein opner Gimp.

Steg 1 - Lage ny pensel

Opne penselpaletten ved å gå til Fil --> Menyer --> Pensler (eller ved å trykke Ctrl + Shift + B). Trykk på knappen for å lage ein ny pensel (nummer to frå venstre), velg den forma du vil ha, skriv eit namn og lukk dette vindauget. Den nye penselen vil no ha dukka opp blant dei andre penslane.

Steg 2 - Bestemme hurtigtastar

Gå til den kjende Fil --> Tastatursnarveier. Under Kontekst, vil de finne (i denne rekkjefølgja, men ikkje etter kvarandre) Decrease Hardness More, Increase Hardness More, Decrease Radius Relative og Increase Radius Relative. Dei to fyrste styrer hardheita til penselen - desse har eg satt til henholdsvis ' og * (begge er på same tast, til høgre for Æ). Grunnen til at eg bruker decrease/increase more, er at eg synst stega vart for små med berre Increase Hardness. Dei to andre styrer storleiken - radiusen - på penslane. Desse har eg satt til henholdsvis Ø og Æ.

Det er sjølvsagt fritt fram å bruke andre tastar.

Steg 3 - Definere standardpensel

Finn mappa .gimp-2.4 (2.4 viser til versjonsnummeret av Gimp, har du ein annan versjon vil talet vere tilsvarande) som i Vista ligg i c:\Users\<brukarnamn>. Reknar med den i XP ligg under C:\Documents and settings\<brukarnamn>, men skal ikkje seie det sikkert. Den vart laga fyrste gong du starta Gimp etter å ha installert det. I Ubuntu ligg den i heimemappa om eg ikkje hugser heilt feil.

I denne mappa vil du finne ei fil utan filending som heiter gimprc. Opne denne i notisblokka, eller tilsvarande. Mot slutten av dokumentet, før den siste #, legg du til følgjande:

(default-brush "namn på pensel")

Du må med andre ord vite kva namn du gav penselen. Hugser du ikkje dette, opne Gimp og velg penselen. Namnet står i feltet ved sida av penselvelgjaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...