Refi Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Nå har jeg prøvd å installere vista på nytt veldig mange ganger, og det virker ikke å installere det. Først så putter jeg inn oppstartsdiscen også booter fra cd-rom også etter jeg har valgt språk og cd-key og det der. Så kommer det der windows pakker ut filer. Der kommer det en feil. Det kommer opp dette: Windows kan ikke installere filer. Forsikre deg om at alle filer som er nødvendig for installasjonen , er tilgjengelige og start installasjonen på nytt. Jeg har 2 HDDer i pcen (vista på C: og XP på D:) Men virker ikke xp igjen heller (ikke viktig) Grunnen til at jeg skal installere vista igjen er at jeg har fått virus. Men jeg har klart å fått fjerna det nå. Men det viruse sletta mange av windows filene, så det kommer mange ganger bluescreen. Jeg har også prøvd å formatere disk C: men det virka ikke. Det bare kom opp noe som dette: Windows klarte ikke å fullføre formatering. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette. Takk. Lenke til kommentar
Siege Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg hadde noen lunde samme problemet med innstalasjon av Vista. Jeg brente bare en ny cd av Vista og etter det funket det. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Det virka ikke med ny cd, men jeg fikk en ny ide. Først så klarte jeg å formater hele hdden også innstalerte jeg xp igjen, og så installerte jeg vista igjen Tok litt tid men nå har jeg vista igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå