Gå til innhold

Vista vil ikke installere!

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd å installere vista på nytt veldig mange ganger, og det virker ikke å installere det. Først så putter jeg inn oppstartsdiscen også booter fra cd-rom også etter jeg har valgt språk og cd-key og det der. Så kommer det der windows pakker ut filer. Der kommer det en feil. Det kommer opp dette: Windows kan ikke installere filer.

Forsikre deg om at alle filer som er nødvendig for installasjonen , er tilgjengelige og start installasjonen på nytt. Jeg har 2 HDDer i pcen (vista på C: og XP på D:) Men virker ikke xp igjen heller (ikke viktig) Grunnen til at jeg skal installere vista igjen er at jeg har fått virus. Men jeg har klart å fått fjerna det nå. Men det viruse sletta mange av windows filene, så det kommer mange ganger bluescreen. Jeg har også prøvd å formatere disk C: men det virka ikke. Det bare kom opp noe som dette: Windows klarte ikke å fullføre formatering. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette.

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virka ikke med ny cd, men jeg fikk en ny ide.

Først så klarte jeg å formater hele hdden også innstalerte jeg xp igjen, og så installerte jeg vista igjen :) Tok litt tid men nå har jeg vista igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...