Gå til innhold

AoC: EU serverliste for launch

Anbefalte innlegg

Blir Hyrkania (RP). Det er RP de mest voksne av de voksne er etter min erfaring etter LOTRO.

edit: så ikke at de byttet det med pve. Faen! Vil ikke spille med lvl 40erne. Så, hvor mye forskjell er det på pve og pvp? Er det bare pvp i battlegrounds på pve?

Endret av Marthj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Additional servers will come live when the already available ones are showing that they are getting full. We do this to prevent some servers from being underpopulated.

I do apologize for the mixup on the list of servers for the launch as some will get available a little later depending also on the number of players on others of the same ruleset.

And the forums for these servers will of course be opened again. But to avoid further confusion, we took them down for the time being (but all existing threads will still be there) until those servers are indeed open.

Jaja. Får bare leke litt på de gamle serverne imens. Ikke pokker om jeg vil starte på for fullt før den nye PVP serveren er tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Noen som vet om det er noen server som har blitt utpekt til uoffesiell PvE-server for det norske folk?

Planen min er i alle fall å starte på en fersk PvE-server, med tanke på at det er en høy mengde douchebags i MMO-er klarer jeg meg fint uten frustrasjonen av å bli drept av en fjott som får en middels ereksjon av å ganke folk.

Lenke til kommentar

hmm vet ikke hvilken pve server jeg skal velge...men spiller ikek så masse rolle egentlig, da jeg kommer til å spille solo 98% av tiden min i Aoc uansett. Spes i begynnelsen før lvl 80. Og char transfer er nok aktivisert for leeenge siden når jeg er lvl 80:) Da er det bare å finne en server hvor et "slacker" guild trenger folk til å bygge en "slacker" by og kose seg litt med å forsvare denne:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...