DNA Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 European English Servers PvE Servers * Crom * Dagon * Ymir * Bori * Nemain NEW * Ahriman NEW PvP Servers * Fury * Wildsoul * Battlescar * Soulstorm NEW RP-PvP Server * Aquilonia (RP) * Hyrkania (RP) NEW Blir Soulstorm her Hva med dere? Lenke til kommentar
DanielBS Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ah! Tusen takk! =) Da blir det enten: * Aquilonia (RP) * Hyrkania (RP) NEW På meg Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Bare for å gjøre det klart, de med "NEW" på er nye servere og de andre har vært oppe siden EA Lenke til kommentar
Graapho Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 her føler jeg de slo litt på hi-haten mtp så mange folk som kommer til å spille. Håper virkelig vi slipper konstant kø/lag de første ukene sånn som wow. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er Hyrkania rp-pvp eller rp-pve`? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Er Hyrkania rp-pvp eller rp-pve`? Den står under RP-PvP, så den er RP-PvP ja. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 ok, litt fristende å begynne på en helt fresh server. Lenke til kommentar
armanite Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skal starte på Fury (Soulstorm hvis det bare er alt for fult), men lager nok en alt character på Nemain eller Ahriman. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skjønner fortsatt ikke, hvorfor PVE servere blir prioritert mest, alle poll's jeg har sett så har antall stemmer ligget langt foran på PvP servere. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som vet om noen guild som skal på Hyrkania? Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Roller du Fury må du bare regne med å bli ganka 24/7. Hvis noen av dere bestemmer dere for å komme til Twilight (Cultural PvP) så har vi en guild her som inneholder hovedsaklig norske/svenske folk til nå, det er noen andre da. Ser ut til at vi blir den første guilden som skal få tak i Guild Village på Server, så bare pm meg ingame i morgen hvis du vil joine guilden (ps, hjelper til hvis dere blir ganket edit: skriveleif Endret 22. mai 2008 av Osiric Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Noen som vet om noen guild som skal på Hyrkania? Tror de fleste rp-guild allerede har etablert seg på Aquilonia http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=118 Hyrkania blir da isåfall en new frontier, må innrømme at det er litt forlokkende. Endret 22. mai 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
DanielBS Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som vet om noen guild som skal på Hyrkania? Tror de fleste rp-guild allerede har etablert seg på Aquilonia http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=118 Hyrkania blir da isåfall en new frontier, må innrømme at det er litt forlokkende. Enig, jeg skal starte på Hyrkania, siden det er en ny ---->RP<---- server. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 skal du begynne på pvp server ville jeg startet på en fresh en, eller så blir det et helvette Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Ser ikke ut som at Soulstorm er oppe =/ Klarte å trykke feil siden jeg synes jeg så den men så var det Wildsoul og jeg kom til levle 5 lol. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Blir Crom her. Gogogo, flere vettuge norske folk gogogo! Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Skjønner fortsatt ikke, hvorfor PVE servere blir prioritert mest, alle poll's jeg har sett så har antall stemmer ligget langt foran på PvP servere. Det er fordi de fleste som bestemmer seg for PvP-server er vandt med PvP-serverne til WoW. AoC sine PvP-servere er ikke sammenlignbare med serverne til WoW. PvP-serverne til AoC er FFA, det vil si at alle kan drepe alle. Ingen factions, ingen venner (bortsett fra de du stoler på) etc. Som regel finner folk ut at FFA-PvP-serverne ikke er sånn de trudde at det kom til å bli, og det ender med mest trykk på PvE-serverne. Det har vi sett i andre MMO som har FFA-PvP, og det kommer nok til å skje i AoC også PS: Det jeg har sett av spawntimes på key-mobs (f.eks. bosser) blir det alltid en stor samling av mennesker som venter på den moben, og det kommer garantert til å bli mye dreping og mye irritasjon på de spawnsitene. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) skal du begynne på pvp server ville jeg startet på en fresh en, eller så blir det et helvette Ikke nødvendigvis, er ikke alle som går rundt å ganker, og de som gjør det er i fåtall. Har mange ganger gått forbi folk både lavere, samme level, og i høyere level uten at de har gjort noe. Så selv om servern har vært gående i noen dager ekstra så betyr det ikke at det blir et helvetet. Eneste forskjellen er at du har noen som er i høyere level en deg fra starten. Edit: Så klart, det er nok enklest å starte på en fresh server, men syns ikke dere nye skal utelukke fury helt =) Endret 23. mai 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Hyrkania er blitt byttet til RP-PvE. Øystein Endret 23. mai 2008 av ØysteinT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå