Jangi91 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei. jeg har nettopp bestilt et Altech lansing MX 5021 2.1 høyttaler system. men jeg hører susing i begge høyttaleren både når jeg spillar av musikk og uten. susingen er nesten like høy uansett hvilket volum jeg har den på. den forsvinner kun når jeg slår anlegget av. Er det noen der ute som har noen som helst peiling på hva feilen kan være? Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hvor høy susing er det egentlig? Jeg har nemlig også litt susing, men det er så lavt at med en gang jeg setter på musikk blir det ikke hørbart. Lenke til kommentar
Jangi91 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Lyden er høy nokk til å være iriterende, og jeg skrur av høyttaleren når jeg ikke hører på musikk. men det er veldig iriterende i spill. Så fort en sang er ferdig hører du susingen, det skjedde også en ganga at den lagde noen merkelige lyder som om den ble skrapt på eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå