Gå til innhold

Drømme Kabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Detta er vel det nærmeste man kommer drømmen...

http://www.bit-tech.net/article/63/

 

Sier meg rett og slett enig, det var jo et skikkelig stilig kabinett :smile:

 

Der kan da ikke mene at det var et stiligt kabinett, for meg så det ut som en ufo som har landet :D

 

Jeg er sikker på at det ikke kan fly :grumpy:

Men ja, jeg syns det var litt fett jeg da, og litt annerledes..alle dere skal jo bare ha sånn "annerledes" som alle andre har, og da er det jo ikke annerledes engang da :D

 

molly

Lenke til kommentar

Jeg vet hvertfall at dersom økonomien strakk til så hadde det blitt vapo barebone i LianLi servertower, toppet med vannkjøling/peltier til skjermkort og chipsett. :woot:

 

Det kabinettet er så stort at det glatt rommer et slikt oppsett. Regn med å måtte montert håndtak på det, for et slikt MAKTKABINETT hadde blitt meget tungt å dra med seg...

 

I utgangspunktet hadde man ikke trengt å moddet noe særlig, men en lcd skjerm fra crystalfontz hadde jeg ikke sagt nei takk til. Hvis mulig skulle lcdskjermen vært rød. Og det skulle også vært laserskåret ut "666" i siden av kabinettet med rødt lys bak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
chieftec jumbo 2000

I160140.jpg

 

Vel som vanlig PC kan den ikke brukes til men til server er den konge bra. Litt dårlig vifter med men de bytta man ut med Papst. Resultat = :woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

pøh.. kjøper meg den og bruker som lan-pc jeg :D

 

Yeah right. Da har du ikke sett hvor stor og tung den her. Skal dy fylle den med hardware så veier den fort noe ekstra

Lenke til kommentar

Når man først skal få noe til å se ut som om det er et vanlig stereoanlegg så må man bruke skikkelige komponenter som utgangspunkt.

 

jeg laget meg en mp3/divX/osv.. maskin med samme frontplate som min NAD218THX effektforsterker. Det ble litt kult.

 

Ser for meg en Electrocompaniet Mono Blokk -pc..... Den hadde glatt fått innpass i hvilken som helst stue.

 

:yes:

Lenke til kommentar
Når man først skal få noe til å se ut som om det er et vanlig stereoanlegg så må man bruke skikkelige komponenter som utgangspunkt.  

 

jeg laget meg en mp3/divX/osv.. maskin med samme frontplate som min NAD218THX effektforsterker. Det ble litt kult.

 

Ser for meg en Electrocompaniet Mono Blokk -pc..... Den hadde glatt fått innpass i hvilken som helst stue.

 

:yes:

 

Vil nok kalle Densen XS serien for skikkelige komponenter..... Mono blokk pc basert på Electrocompaniet hadde ikke fått innpass i min stue. Men det er nå min mening.

Lenke til kommentar

Drømme kabinettet 8som jeg ennå ikke har funnet:

-Servertower

-Klassisk rent design, noe alla Lian Li

-Redundant og stillegående Hot-swap strøforsyning 2x400 Watt

-Plass til masse stillegående vifter

-6+ eksterne 3,5" harddiskplasser med vifter i bakkant for avkjøling, HD-plassene er plassert slik at de kan hot-swapes fra forsiden uten å åpne kabinettet.

-Pris inkludert strømforsyning, ikke over 2500kr

 

Ja, jeg leter fortsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...