Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Survival of the fittest oversetter til at de mest tilpassede overlever, ikke de sterkeste. Og jeg vil ikke akkurat påstå at folk som ønsker å "merke folk for livet" er særlig tilpassede. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Vil du virkelig si at voldtekt er det da? Vil du si at norges strafferammer for voldtekt er universiell og er rett i alles øyne? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Vet ikke om det hjelper, men kanskje du skal prøve å tenke på at jeg har en dritfin dame som alle er kåt på. Jøss så bra jeg har gjort det. Vet ikke om det er så lett, men kan jo kanskje hjelpe. Lenke til kommentar
Gjest Guest_hmmm_* Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Tusen takk for alle tipsene! Jeg vil egentlig bare glemme hele greia... Hvis det bare fortsetter som det er nå går det jo egentlig bra... Hun har selv sagt at det går bra. Det er sommerferie snart også. Det er høyst ønskelig å få denne tråden slettet NÅ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vi sletter ikke tråder, men jeg kan gjerne stenge den for deg, hvis det gjør det lettere for deg å glemme saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg