hagfors Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noen her som har hatt erfaringer med å bruke cissus til å behandle eller forebygge senebetennelse (både gode og dårlige)? Sliter veldig med en sene i underarmen på "lillefinger siden". Bare jeg så mye som rører borti en EZ bar så gjør det helt for jævlig vondt i flere dager, men selv ved andre typer biceps eller draøvelser så kan jeg fort kjenne det. Har prøvd ulike medisiner, lange pauser osv, og det kommer alltid tilbake nesten umiddelbart. Eneste som har fungert bra var mens jeg gikk på en medisin som heter Arcoxia, men denne kan man vist bare bruke en veldig begrenset periode før man risikerer å pådra seg alt mulig annet rart. Har heller ikke lyst til å begynne noe slags langtidsprosjekt med ibuprofen el.l. av hensyn til lever og mage. Så i jakten på ulike lindringer, så har jeg kommet over dette cissus, som skal være et slags planteekstrakt fra en eller annen indisk plante. Har sett det nevnt i ulike treningssammenhenger, og det virker som det blir brukt mot akkurat slike plager som jeg har. Men som med alt annet man leser på amerikanske nettsteder, så vet man aldri hva som er sant og ikke. Så før jeg går ut og bruker meg selv som prøvekanin i et halvårs tid, er det noen andre som har noen erfaringer med dette stoffet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå