the_fire Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Var uheldig i dag og klarte å skrape opp bakre støtfanger på Golfen i dag (rygget inn i henger i fart). Vet det var dumt av meg osv., den diskusjonen lar vi ligge. Hva må jeg ut med for en ny? Og det er bare en større skrape/ripe i den ødelagte støtfangeren, er dette noe jeg kan få solgt? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Post et bilde av støtfangeren så får vi sjå, men svært lite sannsynlig at du får solgt den, kanskje gitt den bort i beste fall. For å sjå kor mykje du må ut med for ein ny støtfanger treng ein gjerne litt fleire opplysninger enn årsmodell. Enklaste er nok å ringe til ein bilmekanikar og oppgi skiltnummeret, så kan dei slå det opp i databasen. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Omtrentlig da, noen som har idé? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Omtrentlig da, noen som har idé? Er nok snaakk om en del tusen. Den skaal jo lakkeres også, og hvis du ikke monterer den selv kommer jo den jobben i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå