Ezelet Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei. Jeg har tenkt til å starte med Age of Conan. Så tok jeg en test på www.systemrequirementslab.com, hvor det sto att Pcen min ikke klarte å kjøre spillet. Selv på minimum. Fortiden bruker jeg en Asus notebook a6000 (bærbar).Her er et bilde av testen: Jeg har også en gammel stasjonær pc. Klarte heller ikke testen, dårligere en laptopen. Trur dere at laptopen min klarer å gjøre spillet, selv om den failet på testen? Hvis nei.. Burte jeg oppgradere min gamle stasjonære PC eller kjøpe en ny? hva vil bli billigst? Takk på forhånd. - EzeleT Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 kjøp alt nytt... å bruke penger på en gammel maskin er bare bortkastet... spørs jo seff hvor gammel maskina er da og event. hvor stort budsjett du har til oppgradering/ny pc... Lenke til kommentar
Ezelet Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Tenkte å bruke penga jeg tjener i sommer på PC. og det er jævla lenge til.. Så hadde vært fett om laptopen funka til da.. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 tviler på at lipisen greier det... har sett lapiser med nvidia 8600 grafikk som sliter med sims2 (:S) så tviler sterkt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå