Gå til innhold

følger det ikke med strømkabel på psu?

Anbefalte innlegg

hei har kjøpt en corsair 550w psu på meeter og det fulgte ikke med så jeg sende epost å spurte om de kunne sende meg en fordi jeg trudde det var vanlig at det fulgte med men de sa at jeg måtte kjøpe en.. hva faen skal man med en psu vis man ikke får med strøm kabel? står jo ingen steder..

er det jeg som er dum ell?

mvh Eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei har kjøpt en corsair 550w psu på meeter og det fulgte ikke med så jeg sende epost å spurte om de kunne sende meg en fordi jeg trudde det var vanlig at det fulgte med men de sa at jeg måtte kjøpe en.. hva faen skal man med en psu vis man ikke får med strøm kabel? står jo ingen steder..

er det jeg som er dum ell?

mvh Eirik

fikk ikke med eg heller

tror d ska stå vis d fuler med

Lenke til kommentar

jaja får vel gå på clas olson å kjøpe en da... kjøper vertfall ikke fra meeter når de har så dårlig service de kunne i det minste si at det ikke fulgte med istde for at jeg skulle kjøpe en ny en.. blir alt for mye i porto fra dem unasett

Lenke til kommentar
Jeg ville sendt driiiten tilbake til dem. Det bør følge med. Jeg har kun kjøpt PSU med kablene allerede tilkoblet.

Tror du snakker om strømkabler til hovedkort, vifter etc.

Trådstarter mener sannsynligvis strømkabel til husets strømnett. Denne kabelen fulgte ikke med min strømforsyning heller.

Lenke til kommentar

Det er ikke opp til meeter.no om det skal følge meg en strømkabel eller ikke, det er opp til produsenten nemlig corsair så ikke kjeft på meeter !

Selv har jeg opplevd at det har fulgt med når jeg har kjøpt fra Antec og Silverstone ....

Som sagt det er opp til produsenten ikke selgeren ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...